morgen horen we meer!!!!! spannend!!!!!

Morgen om 15 uur weer naar de gynocoloog en dan horen we of we donderdag worden ingeleid.

Ik merk dat ik het allemaal heel spannend vind en ook telkens denk ik het zal vast niet gaan want de baarmoedermond is nog niet rijp..... en als dat zo is dan moeten we en week wachten.

Net "even" gedoucht het kost allemaal zoveel energie en voel mij zo rot dus hoop echt dat ik het weekend de kleine in mijn armen kan houden en een nieuw hoofdstuk kan beginnen want dit hoofdstuk heb ik nu wel uit!!!

Hoop dat ik vanacht een beetje kan slapen want de spanningen worden steeds erger.......

Nou spannend joh k,leef met je mee ik moet morgenmiddag en hoor dan ook wanneer k,mag bevallen k,hoop dat hy zegt van kom vrydag maar terug k,zit er ook helemaal doorheen alles wat je doe is teveel en heb pyn in m,n rug en slaap slecht moet ontzettend vaak naar wc dus k,hoop dat de bevalling gauw komt en dat k,van de week nog wordt ingeleid

Spannend zeg
ik zal ook voor je duimen ik heb gister het strippen achter de rug en als meneer vandaag niet uit zichzelf komt dan komen ze morgen weer strippen en anders word ik maandag in het ziekenhuis ingeleid

Ben bij de gynocoloog geweest en hielt mezelf maar voor dat ik een week moest wachten en wat zegt ze na inwendig onderzoek.......morgen worden jullie papa en mama, je hebt al 2 cm ontsluiting en de baarmoedermond is helemaal week dus je mag morgen vroeg om 7 uur terug komen en dan gaan we de vliezen breken en eind van de middag kunnen jullie als het goed is de kleine in je armen houden!

Moet zeggen het dringt nog niet zo tot mij door, maar vind het een heeeeeeel fijn idee dat het einde in zicht is :)

Dus word vervolgt :):):):):)

Terug
Bovenaan