morgen inleiden, eindelijk ons meisje...

Hi dames,

Morgenvroeg is het zover, melden in het ziekenhuis om in te leiden bij 42wk en ons meisje maar eens gaan halen!! Ik ben 2x gestript deze week, maar t zat nog dicht en heeft dus geen zin gehad....:(.

Ik heb de een zorgeloze zwangerschap gehad en had zooo gehoopt op een thuisbevalling dus uiteindelijk vind ik het wel jammer dat we morgen toch richting ziekenhuis gaan. Maar aan de andere kant heb ik me er al bij neergelegd en ik wil gewoon wat het beste is nu en dat is dus, halen dat prinsesje.

Ik zie wel een beetje op tegen inleiden, omdat ik veel gehoord heb dat dat best heftig kan zijn.....Nou ja, we wachten af. Het mooiste is, is dat er morgen dus eindelijk actie in de tent(buik) is en we uiterlijk maandag ons meisje vast hebben!!!!

Toch spannend ondanks dat het een baby op bestelling wordt ;).

Jullie de komende dagen ook allemaal veel wachtsterkte toegewenst en voor de niet overtijd-dames, ik hoop dat jullie beebjes lekker net wat eerder komen!

Liefs

Hoi Tilly,

Heel veel succes morgen en wie weet dient ze zich vannacht wel vanzelf aan. Ik ben morgen uitgerekend, maar de kleine van ons is al behoorlijk onrustig. Ik hoop ook dat het thuis gebeurt, maar dat heb je nooit voor het zeggen.

Geniet van het moment dat je je kleine meisje voor het eerst in je armen hebt!

Liefs, Irene

hee..
eigenlijk hoor ik niet op dit forum, maar wil je toch even succes wensen morgen..
mijn meisje is van 17-10-2009.. dus die wordt morgen 1.. en scheelt precies een jaar met jou meisje..
ik wilde vorig jaar ook heel graag thuis bevallen, maar is uiteindelijk ook het ziekenhuis geworden.. en achteraf vond ik dat juist heel fijn!!

ik hoop voor je dat je wondertje zich vandaag of vanacht nog laat zien..
maar iig heeeel veel succes en geniet ervan!!!!

veel sterkte morgen!
Ik ben ook in het ziekenhuis bevallen, terwijl ik ook graag thuis had willen bevallen.Maar het is me 100% mee gevallen. De sfeer in het ziekenhuis was erg goed en we hadden een erg leuke verloskundige en verpleegkundige. En het voelde erg goed om in het ziekenhuis te zijn, omdat dit voor ons het beste was op dat moment. Dus ik hoop dat jij er ook van kunt genieten. Klinkt misschien gek als je het over bevallen hebt.Maar ik heb best genoten van mijn bevalling!

Dus zet hem op morgen!

Liefs Maartje

Terug
Bovenaan