Morgen inleiden

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Morgen gaat het gebeuren (uiterlijk zaterdag), dan gaan ze de bevalling inleiden. De kindercardioloog staat morgen paraat en de neonatholoog ook, dus de hele machine gaat morgen draaien. Morgenochtend om half zeven moeten we het ziekenhuis bellen om te vragen of er nog een kamertje beschikbaar is en als dat zo is moeten we ons om zeven uur/kwart over zeven melden. Ze gaan dan kijken of ze de vliezen kunnen breken en een infuus in kunnen brengen of dat er eerst met gel gesmeerd moet worden.

Ik vind het heel erg spannend allemaal, omdat de artsen aangeven dat de kans op een kunstmatige ingreep bij inleiden  toch iets groter is. Ik probeer het maar zo positief mogelijk te zien en hoop dat mijn lichaam een beetje mee zal werken en ik het lekker zelf kan doen.

Duimen jullie dat het allemaal goed is met onze kleine meid!

Ik zal jullie op de hoogte houden,

groetjes Jet

Wauw wat spannend!! Ik hoop idd dat je lichaam goed mee wil werken en dat je babymeisje helemaal gezond te wereld mag komen!
Spannend enne veel succes!!

Monique

Spannend zeg!

Ik wens je een hele voorspoedige bevalling en een mooie kraamtijd toe!

Liefs

Poeh, zeker spannend!

Heel veel sterkte en succes!!!

Uiteraard duimen we dat alles goed is en gaat met de kleine!

Liefs Jo

Oeh dat is zeker spannend.

Ik wens je heel veel succes en sterkte voor morgen en ik hoop dat alles zeer voorspoedig verloopt.
Hopelijk doet je kleine meid het goed na de geboorte.

Ik  voor je.

Kruimel

Goh Jet...... wat spannend voor jou en je familie.
Ik hoop dat het allemaal voorspoedig zal gaan en dat het allemaal mee gaat vallen met je kleine meisje!
Succes..... en ik zal morgen zeker aan je denken. Probeer er toch maar van te genieten.... ook al is het zo spannend voor jullie !!!
Gr Tanja

hoi hoi
meid wat spannend ,wil je heel erg veel succes wensen en ik zal heel erg hard voor je duimen dat alles goed is met jullie kleine meid.
liefs sil

Hoi Jet,

Wat spannend allemaal!
Ik duim voor je mee!!!

succes!

Groetjes,
Marga

Terug
Bovenaan