morgen inleiding, de zenuwen slaan toe!!

A

Anoniem

Guest
Morgen is het zover.   Tegen 8u moet ik in het ziekenhuis zijn voor de inleiding.   Dat doen ze door middel van een weeënopwekkend infuus en als er al ontsluiting is, breken ze de vliezen.
Ik heb zelf al genoeg stages gehad op een verlosafdeling, dus weet ik hoe heftig zo'n bevallingen kunnen zijn.   We kunnen wel heel makkelijk een ruggenprik krijgen, maar die moet dan nog voldoende werken.
Pf, begin nu toch wel heel zenuwachtig te worden.   Het is nochtans ons tweede, maar vorige keer was het wel spontaan begonnen.   Ben nu volop bezig met het huis aan de kant te krijgen, checken of alles klaar staat voor het ziekenhuis en voor onze oudste dochter: overdag blijft zij bij één van de oma's.   Ben zeker dat het vanavond lang zal duren voor ik in slaap raak.
Ik zal pas volgende week kunnen berichten hoe het gegaan is, hier is het de gewoonte een vijftal dagen in het ziekenhuis te blijven; (geen paniek- hier krijg je een luxe ruime kamer met aparte ruimte voor de baby, een badkamer, koelkast, tafels en stoelen, en je wordt gediend als een koningin.   Dus eerder iets om naar uit te kijken)

Veel succes aan allen die deze week en later ook nog gaan bevallen.

Groetjes
Heidi

Hoi Heidi,

Zeker spannend!
Maar wel lekker zoals je het omschrijft hoe het daar is en dat je als konigin behandeld wordt is ook niet gek.
Laat je maar lekker verwennen!
We zien volgende week jouw berchtje hier wel over jullie kleine en bevalling!

Ik ben benieuwd wie er allemaal nog bevallen deze week!
Zelf hoop ik het maar denk het niet ben 13de uitgerekend en zal wel overtijd gaan.

Nou succes morgen!
Lekker genieten van jullie kleine de komende tijd!

liefs An 38 weken en 5 dagen zwanger

Hoi Heidi,

Veel succes morgen!!
En ik hoop dat je snel mag genieten van je kleintje!!

groetjes
Jeannette

Hoi Heidi!

Heel veel succes morgen hoor! Klinkt wel goed wat je beschrijft voor daarna!! Lekker van genieten en rustig bij komen. Waar doen ze dat dan??

Groetjes Marian

heel veel sterkte en daarna GENIETEN van de kleine!!! Want daar doen we t allemaal voor!

Hey Heidi,

Heel veel succes morgen!! Hopelijk kun je vannacht nog lekker slapen, dan ben je tenminste een beetje fit!

Zet em op, je krijgt dr wat prachtigs voor terug!

Groetjes, Mirjam

Hoi Heidi

Heel veel sterkte morgen en geniet van de mooie tijd die er op volgt. Heerlijk dat je nog wat extra zorg krijgt. Zou in nederland ook wel anders moeten. We horen volgende week hoe het gegaan is.

37 weken en 2 dagen

Hey,

Ja is idd wel spannend he,je zal wel zenuwachtig zijn he :)
Maar zooo mooi om naar uit te kijken he,wou dat ik ook al wat verder was,wachten duurd toch zooo lang :)
Veel succes morgen he...
Liefs orchideke

Terug
Bovenaan