Morgen inwendige echo, zwangerschap zien?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb vorige week dinsdag een miskraam gehad. </p><p>ik krijg morgen een inwendige echo om te kijken of er nog ‘iets’ zit. <br />Ik weet niet of ze ook letten op een mogelijk ander vruchtje? <br />weten jullie als je een inwendige echo krijgt je meteen ziet of je nog zwanger bent? <br /><br /></p><p>Ik weet dat ik mezelf misschien valse hoop geef, maar ik voel me nog zo ontzettend zwanger, alsof er echt nog iets zit wat leeft. <br /><br /></p><p>Liefs,</p>

Hoi hoi,

Heb al een paar keer een inwendige echo gehad. Ze kunnen dan idd zien of er wat zit en of er een hartje klopt(afhankelijk van hoeveel weken je zou zijn)
Succes morgen !

Hoi hoi,
Na mijn miskraam hebben ze ook een echo gemaakt. (Miskraam was met 5,5 week, echo met 6,5). Bij mij zeiden ze dat het eruitzag alsof ik net een miskraam had gehad. Ik hield ook hoop tot aan de echo, maakte mezelf wijs dat ik gewoon nog zwanger was, ik hoop dat het bij jou meevalt en toch nog goed is :)

P.s. inmiddels bijna 6 weken zwanger, ik ben nu al verder dan bij mijn eerdere miskraam.

heel lastig, ik heb ook een miskraam gehad, ze kunnen heel veel zien.
als er nog wat zou zitten zou je anders een tweeling moeten  hebben  gehad, vanaf 5 a 6 weken kunnen ze een mini vruchtje zien.

maar ze basseren het meer op de dikte van je slijmvlies.
De kans dat er nog wat zit is erg klein, maar snap je gevoel, het is alleen meer checken of je lichaam  echt zelf alles opgeruimd heeft;)

Heel veel sterkte in iedergeval!

Terug
Bovenaan