morgen is het zo ver

nog een nachtje slapen en dan krijg ik de eertste echo! ik kan niet wachten.

ik was ban dat het weekend enorm lang zou duuren maar het werd allemaal nog veel erger. vrijdag avond werd mijn zoontje van 5 in eens goed ziek,hij kon helemaal nits binnen houden dus dat was een enorm lange nacht. en de dag die volgde was ook niet best voor mijn ventje. gister om half 7 vroeg hij mama mag ik naar mijn bedje. dus hij lag er al vroeg in, en dat heb ik toen ook maar gedaan.
en vanochtend om iets voor 7 uur tijdens een enrome plens bui had ik ineens lekage in mijn slaapkamer. dus deze dag is ook enorm lang. gaat lekker dus.

ik hoop dat de dag morgen beter gaat, en de echo dus goed is. in januari kwam ik er ook tijdens de echo achter dat het niet goed was. dus na zon weekend hoop ik niet dat de ellende morgen door zet en de echo ook weer niet goed is, dat zou ik niet trekken hoor.

ik sta dus nogal gespannen vandaag en wilde het even kwijt.

groetjes muppetje

Ach meid, das nie zo mooi.... probeer het van de andere kant te zien... heel veel ellende heb je nu al gehad! Morgen kan het gauw beter gaan en at word bekroond door een mooie echo.... Dat moet haast wel!

Sterkte met het laatste stukkie van de dag doorkomen!

X

dank je wel.
je hebt een punt dat ik alles wel gehad heb. maar toch blijf het vandaag wel eng vinden.
maar na 3 x moet het nu toch een keer goed komen.
ik weet tenslotte dat het kan omdat ik al een zoontje van 5 heb maar daarna wil het niet meer lukken. ik ben gewoon een beetje zenuwachtig.
en moest het vanmorgen even kwijt.

groetjes muppetje

Jeetje meid wat een weekend! Dat zal je altijd zien zo voor een belangrijke dag.

Gaat alles weer met je zoontje?

Nou kop op we gaan voor het positieve! Ik zal aan je denken morgen. Heel veel succes en plezier bij het eerste keer zien van je kleine!

X

Terug
Bovenaan