Ja we gaan het doen, ook Myrthe krijgt de prik.
Jaja ik was steeds tegen en ja eigenlijk nog steeds wel beetje.
De reden dat we het wel doen is Myrthe dr chronische verkoudheid.
De laatste 3 weken is al dr slijmvliezen weer ontstoken, weer flinke groene snot.
Wij proberen van alles. We weten niet waar het vandaan komt (ik bedoel, zoiets moet toch ergens vandaan komen? Snel geirriteerde slijmvliezen vind ik geen bevredigend antwoord)
Rob heeft weken gezocht naar objectieve informatie, wat bijna niet te vinden is op internet. De meeste sites zijn óf vóór óf tégen, niks wat echt betrouwbaar is.
Wij hebben geprobeerd uit al die sites de info te halen wat van belang is.
Ik blijf het een zeer moeilijke keus vinden. Maar vooral omdat we niet precies weten wat Myrthe al een jaar mankeert, is voor ons reden het wel te doen.
Rob heeft de knoop doorgehakt, morgen mag Myrthe.....
Liefs Irene
Jaja ik was steeds tegen en ja eigenlijk nog steeds wel beetje.
De reden dat we het wel doen is Myrthe dr chronische verkoudheid.
De laatste 3 weken is al dr slijmvliezen weer ontstoken, weer flinke groene snot.
Wij proberen van alles. We weten niet waar het vandaan komt (ik bedoel, zoiets moet toch ergens vandaan komen? Snel geirriteerde slijmvliezen vind ik geen bevredigend antwoord)
Rob heeft weken gezocht naar objectieve informatie, wat bijna niet te vinden is op internet. De meeste sites zijn óf vóór óf tégen, niks wat echt betrouwbaar is.
Wij hebben geprobeerd uit al die sites de info te halen wat van belang is.
Ik blijf het een zeer moeilijke keus vinden. Maar vooral omdat we niet precies weten wat Myrthe al een jaar mankeert, is voor ons reden het wel te doen.
Rob heeft de knoop doorgehakt, morgen mag Myrthe.....
Liefs Irene