Morgen is het zover..

Jep wij gaat aankomende woensdag weer... ik vind het wel spannend hoor want ik heb het idee dat mijn kwaaltjes wat minder worden. Maar ik had het er net met mijn vriend over. maar toen kwamen we al tot de conclusie dat dit niet echt zo is. Ik heb gisteren nog boven de pot gehangen.. Warm eten wil nog steeds nauwelijks en ik ben zooo moe .. Misschien is het meer dat het wat begint te wennen. Borsten zijn wel minder pijnlijk trouwens.. dat is wel prettig.

mamava ik snap helemaal wat je bedoeld!
de ene dag voel ik me zwangerder dan de andere dag en dan maak ik me gelijk zorgen! maar heb verder geen last van me buik of bloedverlies dus probeer me maar voor te houden dat alles goed is! maar het is best zenuwslopend zo!!
Donderdag hebben we echo! ik ben dan 10 weken en 5 dagen zwanger! ben echt rete nerveus!!! heel erg spannend! mijn vriend en mn schoonzus gaan gezellig mee dus ben benieuwd naar onze dummie!!!

Jullie ook allemaal succes deze week en za voor iedereen duimen dat alles goed is!!

Hoi hoi!
Vind het wel heel spannend allemaal. Heb sinds een paar dagen weer een beetje pijn in mijn buik. Heb het aan het begin ook heel erg gehad, maar dat duurde maar 3 weken. Hoop dat alles goed is...

Hey Kim, (en de andere meiden die deze week een echo hebben)

Ik hoop dat jullie allemaal een goede echo hebben en helemaal kunnen genieten van jullie kleine uk op het scherm!

Hoe laat heb je de echo Kim?

Liefs

Terug
Bovenaan