Morgen is mijn innestelingsdag maar ik heb echt nergens last van.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Morgen is mijn innestelingsdag maar ik heb echt helemaal nergens last van dus ik denk dat het niks gaat worden deze maand. Ik ben behoorlijk negatief  alleen nu hoor. Komt zeker omdat het maandag is ofzo.
Ach we wachten maar weer af, voor de verandering. Ergens heb ik ook nog wel een sprankje hoop, niet iedereen voelt iets....
Ik moest het gewoon even kwijt.

Liefs Rene

Hallo....

Ik weet nog wel toen ik zwanger was van me zoontje, die nu inmiddels 2, 5 is toen had ik mezelf positief getest en pas een tijd daarna een week ofzo of langer verloor ik een hele plas bloed tijdens het plassen van mijn ochtendurine, tegen mij zeiden ze dat het een innesteling was, ik weet niet precies of dat nu wel echt zo was, maar in elk geval weet ik wel zeker dat ik geen 1 druppeltje bloed ben verloren voor mijn NOD na 2 dagen heb ik me getest en was positief.

Groetjes Peggy
Moeder van 1 zoontje, ronde 4, NOD 7 november

He Rene,

Je hoeft niet altijd wat te voelen he!!!!
Kop op het kan echt zo zijn.
Ik weet hoe je je voelt soms is het echt ff lastig dat het niet gewoon meteen gebeurd.
En dan zie je juist op dit soort momenten allemaal dikke buiken om je heen en hele bergen met kinderwagens,aaaaaaaarrrrrrrrrgggggggggggg.

Ik duim voor je!!

Liefs Bibbi

Kan je de innesteling voelen? Wat voel je dan?
Wat ik me ook afvroeg, ik las laatst iets over de tampontest. Wat is dat precies?
Groetjes, Esther.

Sommige vrouwen kunnen de innesteling voelen, mijn vriendin heeft het oom gevoeld. Een soort van steekjes in je buik.
Bij de tampontest stop je een tampon in je je weet wel en haal je hem er direct weer uit als er dan een beetje bloed aanzit weet je dat je menstruatie eraan komt en dat is niet leuk.
Liefs rene

hi meiden,

Ik had de laatste keer tijdens m'n ei wel steken in m,n buik maar heb rond de innestelingsdag niets gevoeld. Heb wel sinds gister wat afscheiding. Vind het zo vervelend dat je bij alle kleine dingetjes gelijk gaat denken: "zou het?" Dat wachten...wordt er stapelgek van elke keer weer!!

Terug
Bovenaan