Morgen is onze dag!

Althans ik hoop dat het onze dag mag worden. Tot gisteravond wilde mijn vriend zijn broer niet getuige. Wilt zijn moeder en zus niet komen. Al eerder had ik om deze hele gebeurtenis een topic geplaatst. Toen was het al drama, nou de afgelopen dagen was het dus echt feest! Kreeg gister de woorden naar me hoofd: trouwen en dan weer scheiden, dan heb je in ieder geval wel de rechten van je kind! Die woorden deden me heel veel pijn. Want wij zijn juist een stel wat zoveel lol heeft samen, en ondanks alles zo graag bij elkaar willen zijn. Ben benieuwd naar morgen, maar of ik er echt echt naar uit kijk! Mijn moeder is gelukkig heel lief, en zegt telkens die dag gaat prachtig worden. Probeer het te geloven!:) Wat een verhaal zeg haha, ga maar weer is proberen te slapen. Liefs

Hoi roos88, ik weet niet of je dit berichtje leest voordat je gaat trouwen, maar ik hoop dat je een hele mooie dag tegemoet kan zien. Als ik jou was zou ik proberen om er toch een mooie dag van te maken ondanks alles; het is toch jullie dag. Natuurlijk zou het leuker zijn om iedereen erbij te hebben maar als ze niet willen is dat hun probleem en niet het jouwe. Ik zou je moeder maar gewoon geloven want als er mensen zijn die niet willen komen zijn er altijd anderen die er wel zijn en die extra hun best doen om jullie dag mooier te maken.
Heel veel geluk!

lieve roos

heel veel plezier morgen! geniet van jullie dag want als het goed is maak je het maar 1 keer mee!

wat betreft je schoonfamilie.... moet je er echt rouwig om zijn als ze niet komen? dat soort mensen zou ik niet bij mijn grote dag willen hebben eerlijk gezegd.

laat alles morgen lekker op je afkomen! geniet geniet geniet! tis gelukkig flink aan het dooien, das een heel groot voordeel. (minder angsten dat je op je plaat ligt hihih)

spreek met je moeder af dat als er 1 iemand is die verkeerde dingen doet of zegt, je moeder ze er gelijk uitgooid. (of vraag dit aan iemand anders)
jij staat morgern in de belangstelling en niet andere mensen! jij moet je nergens druk om maken, alleen maar genieten :D

ik weet precies hoe je je voelt hoor heb nl zo'n zelfde soort situatie meegemaakt toen ik ging trouwen.
ik heb maanden tegen mn eigen trouwerij opgekeken! maar toen het zover was, dacht ik: oke, het is mijn dag (en van mn man en de kids) en die laat ik door niemand verzieken! mijn familie hield alles in de gaten, zodat mn schoonfamilie onze dag niet konden verzieken. gelukkig is alles goed gegaan die dag, al waren er wel wat dingen maar daar heb ik niks van meegekregen. dat kreeg ik allemaal pas achteraf te horen toen ik uitleg vroeg bij foto's.

nou geniet ervan girl!!!

liefs, do

Ik wens je morgen ook een mooie dag toe! Probeer ondanks de situatie ervan te genieten...

En de schoonfamilie... tja die krijg je er gratis bij, zolang je man maar aan jouw kant staat!

Ik wil je morgen een hele mooie en leuke dag toewensen. Geniet van deze dag!!!

Laat de problemen met je schoonfamilie niet als een zwart gordijn jullie dag verpesten. Meestal heeft het met jaloersie te maken. Laat deze mensen hun mening hebben. Jij weet wel beter toch.

Liefs en nogmaals geniet van je dag, jullie trouwen als het goed is maar 1 keer...

ik kom van maart en wil je een fijne dag toewensen.. geniet ervan als tgoed is trouw je maar 1x.. laat je schoonfam lekker kletsen als ze niet komen prima dan lekker niet.. zonder hun is tvast gezelliger!!

Hey Roos,

Een hele mooie dag morgen, geniet ervan! Mensen die zo doen als je schoonfamilie moet je er niet bij willen hebben. Ik begrijp wel dat het pijnlijk is vooral voor je man/ aankomend man maar ze kunnen het alleen maar verpesten als ze er met tegenzin bij zouden zijn.
Geniet er gewoon van met de mensen die wel echt om jullie geven en die jullie dag, de mooiste dag van jullie leven willen maken!

liefs

Thanks meiden voor jullie lieve berichten. Ben er helemaal klaar voor :). En we trekken ons lekker niks aan van die mensen. Maar hebben we afgesproken, diegene die het graag wilt verpesten kan gaan. We hopen dat het niet hoeft. Ga nu lekker slapen :) Liefs

Terug
Bovenaan