Morgen IUI nr.6 (en tevens laatste)

Hallo Allemaal,

Nou het is zover hoor!
Mijn mobiele telefoon begon  vanmiddag te rinkelen (12.30) en dat was het umc in Utrecht met de boodschap dat ik een LH piek in mijn bloed heb en dat morgen de IUI plaatsvind.
Mijn man moet om 8.15 produceren en rond 10/11 uur (dat horen we morgen) moet ik terugkomen voor de terugzetting van het spul.
Ik heb hem  meteen weer  gebeld en hij gaat zijn afspraken voor morgen  verzetten.
Het is aan de vroege kant dit keer maar ik ben er blij mee want dan hoef ik niet meer te prikken de rest van de week (heel gedoe met die krukken) en kan ik eventueel toch in de rij zaterdag voor de RW kaartjes als mijn voet opknapt.
Het voelt wel gek hoor.
We zijn zo gewend geraakt aan die IUI's en dit is dan echt de laatste kans voor IVF.
Het heeft ook wel iets triests want voordat we begonnen hadden we alle hoop dat het zou gaan lukken met IUI.
Ik weet echt niet zo goed wat ik van deze poging moet denken.
We gaan maar uit van IVF en als het dan toch nog mocht lukken met deze IUI dan is de blijdschap extra groot maarja........

lfs inge

Jeetje Inge wat heftig!!! 6e IUI en idd het vooruitzicht dat je daarna IVF gaat doen. Dapper ook allemaal, want volgens mij is IUI ook niet niks. IVF weet ik wel wat meer van (over gelezen), maar dat valt ook allemaal niet mee. Ik heb er afgelopen weekend met mijn vriend over gehad of we het ooit op zouden kunnen brengen om IVF te gaan doen. We waren er allebei nog niet zo over uit eigenlijk (ik had ook het boek Babycircus gelezen en daar schrok ik wel van over hoe er over IVF werd geschreven). Nogmaals, ik vind het allemaal heel knap van je en hoop echt voor je dat je snel zwanger wordt!!!!

heel veel sterkte

Spannend hoor, morgen je laatste IUI. Ik zal voor je duimen.

Ik ga zaterdag ook Robbie Williams kaartjes kopen, tenminste ik ga ervoor in de rij liggen. Zal wel heeeel druk worden, want ik hoor zoveel mensen die de hele nacht gaan liggen.

Ik hoef trouwens geen bloed te laten prikken, maar ik moet echo laten maken, tussen de 10e en de 14e dag van m'n cyclus. Heb jij dat ook weleens gehad?

Groetjes Karin

Ik ben dus niet de enige hier die gek is van Robbie! Ik hoor inderdaad veel mensen die er al de hele nacht gaan liggen. Ik ben er zooo ziek van dat ik met die geopereerde rotvoet zit die maar niet beter wil worden. Als ik het niet red dan kijkt Cynthia wat ze voor me kan regelen (wat een schatje he) Zij gaat zowiezo liggen met een paar vriendinnen.

Ik heb wel veel inwendige echo's gehad maar niet voor de IUI. Ze halen mijn LH piek uit mijn bloed wat betekent dat ik vanaf dat 10 elke dag even laat prikken.
IUI is te doen hoor lichamelijk zeker. Het is alleen geestelijk erg zwaar en helemaal als het poging naar poging niet lukt. Wij zijn ook echt aan het survivelen voor ons gevoel. We proberen ook zoveel mogelijk rust op andere fronten te creeren en vaak op vakantie te gaan. Voor ons is het nooit een vraag geweest of we dit traject wel of niet in zouden gaan. We doen het gewoon. Het is alleen wel echt iets waar je voor de volle 100% samen achter moet staan want het zwaar. Maaaaaaar als het een positief resultaat oplevert dan ben je dat volgens mij allemaal zo vergeten.

lfs inge

Toen ik 2.5 jaar geleden stopte met de pil zeiden we dat we nooit het medische traject in zouden gaan. Maar ja je rolt er toch in op de een of andere manier. Zelfs kijkoperatie gehad, maar ja op een gegeven moment wil je zeker weten of het wel of niet kan.

Nu weten we dat alles wel goed is, maar dat het gewoon nog niet gelukt is. Wij gaan ook veel op vakantie en veel leuke dingen doen. Ben benieuwd naar de IUI, wel spannend zo de eerste keer. We hebben toch hoop dat het gaat lukken, maar we weten ook dat we ons hoofd koel moeten houden.

Ik ga met een vriendin de hele nacht liggen bij het GWK...pfff vermoeiend, maar ja je moet wat voor HEM overhebben....hahaha.

Hoi,

Je rolt er inderdaad zo in. Het wordt onderdeel van je leven.
Wij hebben afgesproken met elkaar dat als 1 van ons het niet meer aankan we tijdelijk of voor altijd stoppen. We zijn nu 2 keer tijdelijk een aantal maanden gestopt.
Het is erg belangrijk om juist de leuke dingen te blijven doen en om optijd pauze te nemen als je dat nodig hebt.

Hoe laat ga jij al bij het GWK hangen?
Ik heb ook plannen om naar het GWK te gaan. Wij gaan naar Utrecht in de stationshal.

lfs inge

Terug
Bovenaan