Hi lieve meiden, het is weer achter de rug, onze eerste IUI, het stelt echt niet veel voor trouwens. De verpleegkundigen waren erg aardig en zaten te vertellen hoe het werkte en voor ik er erg in had zaten de zaadjes er al in...........na 10 minuten mochten we weer gaan. We hebben er een leuk dagje van gemaakt aangezien wij nog al een eind moeten rijden naar het ziekenhuis. Eerst moesten we het sperma inleveren en na 3 uur mochten we terug komen. Lekker geluncht en gewandeld en daardoor was ik best ontspannen.
Gisteravond heb ik echt gigantische buikpijn gehad, herkennen jullie dat? Mijn verklaring ervoor is dat het komt door de Pregnyl. Normaal heb ik ook altijd een beetje buikpijn tijdens de eisprong, maar door de hormonen heb je meer eitjes dan normaal, dus zal de buikpijn daardoor wel veel heviger zijn. Of denken jullie daar anders over.
We gaan nu maar duimen dat we pasen met "z'n drietjes"kunnen vieren, maar goed, we houden er heel veel rekening mee dat dat niet het geval is, want de kans is natuurlijk erg klein dat het lukt, maar er moet maar net een "snelle zwemmer" tussen zitten, toch?
Fijn weekend allemaal!
Liefs, Pleun