Morgen jarig

Hoi allemaal,

Als eerste iedereen die al bevallen is Gefeliciteerd!! ik moet zeggen kan zelf ook niet meer wachten wil zo graag mn kleine ukkepuk zien! maar dat zullen we allemaal wel hebben!! Nu is het sinds donderdag op vrijdag nacht erg onrustig hier, ik denk dat het ''indalings'' weeen zijn of voorweeen hoe je het ook wil noemen, want het komt en gaat, er zit geen regelmaat in!! Ook ben ik mijn slijmprop nog niet verloren, maar nu was mijn vraag verlies je die altijd eerst? of hoeft dat niet? nu is het ook zo dat ik morgen jarig ben en ik vanaf t begin van mijn zwangerschap geroepen heb al hij maar niet op mijn verjaardag komt, niet dat ik dat zo vervelend vind maar meer voor het kindje later zelf..anders is hij altijd op dezelfde dag als mama jarig... Ik ben benieuwd dus hihih!

liefs x

Hoi ssteef ik ben van de april groep maar ben afgelopen feb 2011 ook al mama geworden maar de slijmprop merk je niet altijd dat je hemverliest en zelfs op het laatste moment kun je hem verliezen dus daar is geen touw aan vast te knopen alvast gefeliciteerd voor morgen x bambie

Niet iedere bevalling begint met het verliezen van de slijmprop. Bij mij zijn de eerste en derde bevalling hier wel mee begonnen. Het verliezen van de prop is meer een teken dat de baarmoedermond aan het verweken is. En wie weet, als de kleine besluit morgen te komen, krijg je wel een heel mooi verjaardagscadeau:) In ieder geval succes met de laatste loodjes!

alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
een bevalling hoeft volgens mij niet te beginnen met het verliezen van de slijmprop,mijn eerste bevalling is begonnen met het breken vd vliezen en toen kwamen de weeen op gang en erna pas verloor ik de slijmprop dus het zal me benieuwen hoe deze bevalling begint!

ik breek ff in van maart. ik heb 3 kinderen het is 1x begonnen met vliezen breken en 2 kinderen begonnen met slijmprop je ziet het wel duidelijk hoor als je die verliest. het is ook soms een beetje met bloed en dat valt wel op.
maar bij mij duurde het de 1e keer wel ff voor het begon en de 2 keer is het bij mij die zelfde dag nog op gang gekomen,
maar het hoeft dus niet.. succes

Terug
Bovenaan