morgen keizersnede (15-09)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Pff ben op van de zenuwen en angst voor morgen.
Morgen ochtend om 8 uur moet ik me melden in het ziekenhuis voor de keizersnede. (38.3 weken)
Zie er best wel tegenop, in het ziekenhuis mag mijn vriend er niet constant bij zijn, wat ik erg jammer vind, dat maakt me best angstig. Hij is er alleen bij van het begin van de operatie tot het moment dat het kindje geboren word en dan gaat ie weg en zie ik hem pas weer als ik terug ben van de uitslaapkamer
Ook mag ie niet aanwezig zijn bij de ruggeprik.

Iemand ideeen hoe ik hier doorheen kom?

Al kijk ik wel uit naar het moment dat ik de kleine vast kan houden.

Groetjes Connie

hoi connie,

wat raar dat je vriend niet bij de rugprik mag zijn???????
ik heb 20.08.2008 mijn 2de kz gehad..
MEIS het valt reuze mee!!!! de rugprik voelde ik niet!! de verdoof prik ervoor wel maar dat doet GEEN pijn!!! 1ste keer zag ik er vreselijk tegen op.. 2de keer ook en beide keren GEEN PIJN!!!! oke erna voel je je ff niet zo lekker maar zelfs de 2de keer stond ik de volgende dag al naast mijn bed.. woens 20.20 kind eruit en dond ochtend staan naast bed en vrijdag al douche! en echt geen pijn!!!
laat het gewoon over je heen komen en probeer het positieve ervan in te zien! het gaat snel! oke erna zit je met je wond maar dan heb je je kindje al..
ik zou het zo voor de 3de keer weer doen.. maar ja.. komt waarschijnlijk geen 3de!
blijf positief en probeer er echt van te genieten!

liefs Annemieke

Kan mij voorstellen dat je er tegen op ziet hoor, lijkt mij ook erg spannend...
Jammer dat je man er niet aldoor bij mag zijn, is daar een speciale reden voor?
In ieder geval heel erg veel sterkte en ik hoop dat alles gaat meevallen voor je.

Groetjes Kirsten mama van Tyrone 7jr, Meadow 3,5 jr en Russel 4 dgn oud

bedankt voor jullie opbeurende reacties.
Zal nu lekker proberen te gaan slapen.
En jullie horen wel hoe het gegaan is.

Groetjes Connie

Hopelijk verloopt de keizersnede soepel en mag je mannetje snel weer bij jullie allebei zijn.

Alice

hallo meid..

wat spannend zal het voor jullie zijn kan ik mij zo voorstellen.
zet hem op en dat je maar een prachtige baby op de wereld mag zetten!!

groet annelies

Bedankt allemaal,
Heb het wel zwaar gevonden en ben ook een beetje onwel geworden.
Maar we hebben een prachtige dochter er aan over gehouden.

Groetjes Connie

Terug
Bovenaan