Morgen kijkoperatie!!!

Nog maar een nachtje slapen en dan is het zover!!!! Ik sta nu zo'n beetje stijf van de zenuwen en ik hoop dat ik vannacht nog een beetje kan slapen.

Ik ben niet zozeer bang voor de operatie maar meer voor de uitslag. Ik ben zo benieuwd wat ze tegenkomen. Waarom zijn mij eileiders dicht/vernauwd? kunnen ze die nog open spuiten of iets degelijks? Heb ik echt 2 holtes in mijn baarmoeder, kan ik nog op de natuurlijke manier zwanger worden...? Tja er spookt van alles door mijn hoofd heen.

Dan komt er ook nog bij dat ik op mijn eigen afdeling kom te liggen, vind het niet heel erg maar leuk is anders. Ik hoop ook een beeetje  gelijk na de ok naar huis toe te kunnen.

Zo dat moest ik ff kwijt! Morgen horen jullie het vervolg.......

Liefs Ester

Hoi Ester,

Ook jij dus morgen een spannende dag......
Ik kan me voorstellen dat je superzenuwachtig bent! Er hangt ook zoveel vanaf.....
Ik wilde je morgen heel veel succes wensen en hopelijk een positieve uitslag.
ik zal flink voor je duimen!!!!!!

Liefs,

Ginger

Lieve Ester !
Veel succes morgen !!!!
Een heel spannend moment in het verdere verloop van de vervulling van jullie kinderwens... Ze kunnen tijdens zo'n kijkoperatie ook veel hoor. Ik heb er zelf een paar gehad en telkens werd iets van endo ontdekt maar verder niets.
Ik hoop dat deze operatie ook meer duidelijkheid geeft over die 2 holtes in je baarmoeder, daar heb ik nog nooit van gehoord....

Vind je het prettig trouwens dat je op je eigen afdeling ligt of juist niet met al die collega's om je heen ??
Meid, in ieder geval veel sterkte, ik lees hier wel weer wat de uitslag was hè ?

Liefs, SunshineJo

Hoi Ester,

Ik wist dat ik net iets gemist had toen ik je berichtje zag in mijn oude post.
Heel veel succes morgen bij de kijkoperatie, ik hoop dat er geen schokkende dingen uitkomen maar dat het allemaal redelijk eenvoudig tijdens de operatie op te lossen is (indien nodig).

Liefs, Cath

he meid heel veel succes morgen en ik ga duimen voor je dat alles goed is, maar daar gaan we wel vanuit he!!
ik hoop ook dat je nu opheldering krijgt wat er nu eigenlijk allemaal aan de hand is in je buikje,
ik hoop ook dat het allemaal mee gaat vallen,en dat je geen pijn hebt naderhand,
tot snel,
xxx wendy

Terug
Bovenaan