Morgen krijg ik mijn Anti-D injectie....

Hay hay,

Vanmorgen zou ik om 11.00 uur bij de verloskundige zijn. Helaas ging dat niet door (bevalling moest ze doen) maar ze had wel een voice-mail bericht achtergelaten:

Morgen om kwart over acht een anti-D injectie halen........dit kon niet wachten en moest deze week.........

Liefs
 
Ik heb hem vrijdag ook gehad.
Hier was de vk hem vergeten, ze hebben 2 praktijken en ze was hem vergeten van de ene naar de andere praktijk mee te nemen.
Dus ze kwam hem netjes thuis bezorgen.
Het is niet dat je er last van heb maar het is en blijft een vervelende prik. hahha
 
Dat is omdat ik een negatieve bloedgroep heb en de kleine is positief.
Als je deze prik nou niet krijgt en het zou gebeuren dat mijn bloed met het bloed van de kleine in aanraking komt dan breekt mijn bloed het bloed van de kleine af.
Dat dit gebeurd is bijna onmogelijk maar toch er bestaat een kleine kans dus altijd het zekere voor het onzekeren
 
ze zeiden ook dat ik deze moest hebben.. omdat hoogst waarschijnlijk de kleine positief heeft (ik heb negatief) maar volgens mij hebben ze dit nooit getest bij de kleine.. heeft met Rhesus te maken toch... ik moet het vanavond toch maar eens navragen bij de vk. goed dat ik het lees hier..
 
Terug
Bovenaan