morgen maar weer testen...

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen,
ik leef hier nog steeds tussen hoop en vrees....
heb afgelopen do 2 druppels bloed (oud) gehad. ditzelfde heb ik het hele weekend gehad. alleen vrijdag waren het er mischien 10 druppels. echt niet meer. normaal heb ik op de 2de dag altijd binnen 2 uur de tampon vol...
maar ja wat dit dus nu weer is ik weet het niet. maar ik vind de spelletjes niet meer leuk.
meestal heb ik 2 dagen voordat ik ongie wordt even 2 druppels en is dat voor mij het teken dat ik dus ong wordt. afgelopen do was dit dus het geval en afgelopen weekend tijdens een feestje heb ik dus ook leker gerookt en gedronken... (rook alleen tijdens feestje..) omdat ik ervan overtuigt was ongie te worden. maar sinds gisteravond helemaal niks meer....
ga morgen weer testen... maar mocht ik wel zwanger zijn ga ik me wel heel erg schuldig voelen....
nou ja morgen maar even afwachten.... al blijft het wel in mijn achterhoofd meespelen...

Heey famke,

Ik zou me er niet te druk over maken. Er zijn zwangeren die de hele zwangerschap door roken en drinken en gewoon een gezond kindje krijgen. Dus die ene avond zal het hem niet doen.
Ik duim voor je dat je gewoon zwanger bent en dat je dan lekker kunt genieten!

Groetjes jolanda

Het klinkt allemaal nog hoopvol... Maar ik snap je onzekerheid goed. Geen positieve test, wel licht bloedverlies.... En dan zeggen dat stress slecht voor je is!

Sterkte meis!

Liefs Daisy

Hey famke.

Ik zal ook voor je duimen dat je een positieve test hebt!
En inderdaad, dat ene beetje alcohol of sigaret zal er niet toe doen. De navelstreng is nog niet aangelegd hè.

Liefss

Wat maak jij het spannend zeg! Succes morgen hopelijk een knalpositieve test!

ja beauty27, had het zelf ook liever duidelijk gehad hahah.
dank jullie wel voor de reacties... en ik weet het ook wel van de alcohol en siraret, dat het wel wat meevalt... maar toch.....
we wachten morgen af!!!!

Terug
Bovenaan