morgen mag ik een echo maken

A

Anoniem

Guest
hoi morgen mag ik een echo maken.ik kan niet w8,echt spannend allemaal  aha groetjes mariska

Ga jijzelf een echo maken? Of doet de echoscopist dat?
Veel plezier! Het is erg leuk, echt waar.

Liefs,
Bien

PS. Zou je ajb punten en hoofdletters willen gebruiken?  Het leest best moeilijk zo zonder.

Sorry moet ff wat kwijt... Laat haar nu lekker schrijven hoe ze het zelf wil. Je hebt het toch gelezen en gereageerd! Ze is waarschijnlijk gewoon blij en wil ff d'r ei kwijt. En hoe ze dat doet maakt toch niet uit. Ik maak ook wel eens schrijffouten, nou en?

Mariska heel veel plezier als je straks de kleine ziet. Greetz Patries

Nog ff wat... Ik reageer niet alleen op Bientje, in een ander stukje kreeg ze ook commentaar van iemand op haar schrijfwijze. Straks durft Mariska niet meer op het forum te komen met haar onzekerheden, etc. En dat zou zonde zijn, want sommige van ons hebben al wat ervaring met zwanger zijn. Gewoon lekker haar zelf laten zijn. Toch?

hoi,

soms snappen mensen gewoon niks, en over de schrijfwijze niks van aantrekken hoor, zo wordt tegewoordig geschreven met sms's en msn moet je dat gewoon zo doen, houd het namelijker kort en je kan vlugger reageren. Het is alleen effe wennen voor sommige onder ons.
En spannend ik moet nog wachten tot 17 jan. Misschien een tip, neem een diskette mee, misschien kunnen ze er iets mee. bij mijn verloskundige moest ik dat namelijk de 17de meenemen, het had te maken met de echo.

Groetjes Mieppie

Terug
Bovenaan