morgen me 1e echo

zoals de titel al zegt kheb morgen me 1e echo... ben zo benieuwd of alles goed is... heb namelijk al 2 weken elke dag bruin slijm/bloed.. heb al paar x ervoor gebeld en dan zeggen ze dat het geen kwaad kan zolang er geen krampen zijn en geen helderrood...
ben nu 7 1/2 week en krijg al buikj.. miss dat dit omt omdat mn dochter bijna 7maanden is.. vind zo spannend zeker omdat men dochter op begin tweeling is geweest.. als t nu een tweeling is weet ik t ff niet hoor. hoe zou je dat doen met een kindje van paar maanden en een tweeling pfffff.. dus moet eerlijk zeggen dat ik nu hoop dat er 1tje is en dat alles goed gaat.. (als t er 2 zijn moet ik ff wenne maar ben ik ook wel blij hoor begrijp me niet verkeerd
 
waarschijnlijk op begin afgestorven... zagen ze bij geboorte aan de placenta en hebben heel de zwangerschap er nooit niets overgezegd.. dus zie btje op tegn morgen vanwege dagelijks bruin bloedverlies al bijna 2wkn lang
 
de echo gehad en het hartje klopte!!!!!!!!!!!!! helemaal happy zijn.. alleen ook weer btje verward volgens testen had t vandaag 7 1/2 week moeten zijn volgens de groote van vruchtje(ons kindje) is t nog maar 6 weken (namelijk nog maar 2.5mm) nu over 2wkn weer een echo...
 
Terug
Bovenaan