morgen me nod spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
en ik voel nog helemaal geen ongi klachten!!!!!!!! we zullen zien, wacht rustig af! kus kus

hoi hoi.
een spannende dag morgen voor je..
ik zal voor je duimen(en ook voor de rest die hun nod hebben natuurlijk)

knuf en kus jb

Mijn NOD is ook morgen heb tot nu toe niets. Echt ongelovelijk spannend heb trouwens wel het gevoel om ongi te worden  maar we zullen zien. Normaal heb ik altijd 2 dagen van te voren last van slijm ( sorrie ) dat heb ik niet. Als je morgen nog niet ongi bent wanneer ga jij dan testen?

Liefs Linda

hey hey

ja ik heb voor beiden niet echt een gevoel geen ongi maar ook niet zwanger!!

heb wel last van brandend maagzuur maar ach!!! vandaag zei een collega op het werk ben je zwanger??? ik zo hoezo? nou je ogen staan anders en je buik is opgezet! ik zo nee hoor me buik is opgezet omdat ik ongi moet worden!!   heb al een test gedaan natuurlijk veelste vroeg!! doe als ik niet ongi ben maandag ofzo een test

ALs ik niet ongi ben ga ik zondag testen. Ben toch wel erg nieuwsgierig. Normaal was mijn cyclus 28 dagen maar, vorige maand was mijn cyclus 24 a 26 dagen. Dit vond ik heel erg vreemd  de ha had gezegt dat ik nu mijn cyclus van 26 dagen moest aanhouden en dat is morgen.  Ik hoop zo dat we morgen en overmorgen en dan die morgen en de komende 9 maanden niet ongi worden.

Liefs Linda

dan heb je een mooie cyclus die van mij duurt 43 dagen en dat is moregn
vorige cyclus ook 43 dagen dus daar ga ik vanuit!!!!! ben nog nie zo lang gesrtopt hoor vanaf maart

Jemig wat is jouw cyclus lang, had je dat voor je met de pil stopte ook al? Mijn cyclus is eigenlijk altijd normaal geweest maar dat zegt natuurlijk niets.   Heb je trouwens al een keer een test gedaan. Ik wel vorige maand omdat mijn lichaam me toen goed voor de gek heeft gehouden en de test was natuurlijk negatief.

3e keer dat ik nu typ.....

hoop voor je dat je ongi weg blijft coortje,ja ik weet dat ik had moeten wachten met testen...dom.
maar het is inderdaad moeilijk om je geduld te bewaren.
ik duim voor je morgen..toi toi..laat maar wat weten! groetjes swinnie

Terug
Bovenaan