Morgen met Roos naar het ziekenhuis, spannend.

Morgen om 08:45uur worden Roos en ik verwacht in het ziekenhuis.
Daar wordt haar neusamandel verwijderd en haar oortjes doorgeprikt en schoongemaakt.
Ik vind het allemaal erg spannend, we zijn afgelopen vrijdag op kennismakings-gesprek geweest dus we weten precies wat er gaat gebeuren maar toch....
Ik zie best een beetje op tegen het moment dat mijn meisje onder narcose wordt gebracht en ik mag gaan wachten tot ze klaar is.
Het is een eenvoudige routine ingreep maar toch, het is toch mijn meisje!!!
Dus dat wordt een spannende dag en meteen een vroege vakantie want vanaf nu is ze tot en met pinksteren thuis, gezellig en geen rennen en vliegen 's morgensvroeg.
Morgen meer dus......

groetjes Daniëlle.

als hyves eens mee wil gaan werken volgt het verslag van Roosjes kinderfeestje nog!

Nou meid, heel veel succes morgen! Denk maar zo: morgen om deze tijd hebben jullie het al achter de rug en kan het alleen maar beter worden!

Hou je ons op de hoogte?

toi toi toi!!

Groetjes van Cissy

Veel succes morgen!!! Ik vond het een verschikkelijke ervaring. Maar Roos is gelukkig ouder dan Meike. Al die oudere kindjes die sloegen zich er superdapper doorheen!!

Jouw Roos ook! Want jij bent er!!!

Liefs Renske

Ooo lieve Daan, is dat morgen al?? Heeeeel veel succes meisje, met je meisje, jullie slaan je er vast goed doorheen. Maar ik zou ook de spanning voelen als het mijn eigen kindje zou zijn....

Dus heel veel succes morgen en hopelijk slaap je wel goed vannacht!

Dit betekent dus ook dat het elfenfeestje weer achter de rug is natuurlijk......... Hoe was dat dan, haar eerste echte meisjesfeest??

Liefs
Susan

Oh meid. Heel erg veel succes dan morgen. Ik hoop dat alles goed gaat en dat ze snel weer de oude is.

Sterkte!! Ook voor je meisje natuurlijk.

Gr. natasja mv Jamie

Hey Daan,

Als het goed is, heeft ze het ergste nu achter de rug. Ik hoop dat het heel erg is meegevallen. Hopelijk is ze snel weer de oude. Veel sterkte meid!! Kus aan Roos.

Liefs Fonske

Nou, als het goed is heeft ze het nu achter de rug!
Ik hoop voor je dat het je is meegevallen en dat Roos er van opknapt!
Hopelijk kunnen jullie nu lekker genieten van de lange vakantie!

Groetjes,
Geeske & WIeteke.

We zijn weer thuis, en het is heel  goed gegaan.
Nadat we vanmorgen kennis hebben gemaakt met iedereen mocht Roos een ziekhuisjasje aan en haar pyamabroek.
Toen mocht ze wegen en kreeg ze een medicijn in haar billen + een zetpil, die laatste mocht ik zelf zetten.
Daarna mochten we lekker spelen in de speelkamer waar ze na een kwartiertje werd opgehaald met haar bed en door de gang mocht racen naar de lift.
Boven mocht ik een mooie muts op en een jas + sloffen aan en kon Roos even spelen en de geurstift kiezen voor in het kapje, dat werd uiteraard rose, een  zoete snoepjes geur.
In de OK mocht ze zelf het kapje stiften maar Roos vond het allemaal niet zo leuk meer en wilde dat niet.
Ze ging gelukkig wel rustig liggen, en viel langzaam in slaap (hier zag ik enorm tegenop maar het viel me erg mee).
Ik denk dat ik een kleine 10 minuten op de gang heb gewacht en toen mocht ik alweer naar haar toe, dat was wel zielig, ze moest erg huilen.
We mochten al snel weer naar de kamer waar Roos lekker koud drinken kreeg, ze had zeker een half uur nodig om bij te komen maar daarna ging het snel.
Drinken, een ijsje en weer spelen in de speelkamer.
Ze wilde dus ook niet meer naar huis en vond het wel prima.
Om 11:30 uur mochten we lekker naar huis.
Daar had ik een tweede kado'tje (vanmorgen had ze al een knuffelkonijn gehad en daar heeft ze in het ziekenhuis veel steun aan gehad, konijn kreeg ook als eerste de narcose!) een dvd van K3.
Die is ze nu voor de 2e keer aan het kijken terwijl  ze haar 2e ijsje eet.
Ik ben erg benieuwd naar het resultaat, haar oren zaten erg vol met taai slijm dus  dat verschil moet ze wel gaan merken lijkt me zo.
Dank jullie voor de lieve berichtjes.

Liefs Daniëlle en Roos.    

Terug
Bovenaan