Morgen met sophie naar de plastisch chirurg en .... ik ben dan ook jarig!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

Nou, morgen met sophie naar het ziekenhuis dus....
Ben benieuwd wat ze zullen zeggen, ik neem aan dat er nog niets gaat gebueren en dat ze er alleen naar willen kijken en dan ws bepalen over hoe en wat..
De ha had het er ook over dat ze misschien wel een echo gaan maken om te kijken waar dat bloedvatje vandaan komt..
We zullen het wel zien... ben iig blij dat ze er naar gaan kijken en ws gaan behandelen...

mi is het nml toch wel wat groter geworden en ben ik steeds bang dat het weer gaat bloeden....

dus een leuk verjaardags cadeautje... naar het ziekenhuis.. hihihihihihi

ach ja, ik vier het toch pas zaterdag dus dan maakt het ook niet uit..

zo, duik zo mijn bedje in, want voel me helemaal niet fit.... snotneus , rare smaak in mijn mond, rillerig etc etc......
en ik wil niet ziek worden,,, nu ik mijn verjaardag in aantocht heb..

dus duim even

groetjes tobi

Wat rot dat het op je verjaardag moet, maar je kunt er maar vanaf zijn! Zaterdag lekker een feestje, dan heb je het weer achter de rug. Ik vier toevallig ook zaterdag mijn verjaardag, wordt vast een goed dag, haha.
Veel succes morgen en toch alvast een fijne verjaardag!
Groetjes Laura

Nou, sterkte morgen!
En alvast van harte gefeliciteerd!

Mijn moeder is morgen ook jarig, en die mag met m'n vader mee naar het zkh. Het ligt gewoon aan de datum hoor!

Anywayzzz. Fijne dag!
Liefs Nelleke

Thanks! Ik ben vandaag jarig (kon het niet laten op toch even te forummen, hoezo verslaafd, haha). Jij bevindt je ook in goed gezelschap morgen met de moeder van Nelleke en de koningin

Succes morgen met je meisje.

En alvast gefeliciteerd

Liefs Kim

Hee Tobi,
 Ik wou je ook even veel succes wensen voor morgen en hou ons op de hoogte he?
En natuurlijk de jarigen: van harte gefeliciteerd!

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan