A
Anoniem
Guest
hoi hoi
Nou, morgen met sophie naar het ziekenhuis dus....
Ben benieuwd wat ze zullen zeggen, ik neem aan dat er nog niets gaat gebueren en dat ze er alleen naar willen kijken en dan ws bepalen over hoe en wat..
De ha had het er ook over dat ze misschien wel een echo gaan maken om te kijken waar dat bloedvatje vandaan komt..
We zullen het wel zien... ben iig blij dat ze er naar gaan kijken en ws gaan behandelen...
mi is het nml toch wel wat groter geworden en ben ik steeds bang dat het weer gaat bloeden....
dus een leuk verjaardags cadeautje... naar het ziekenhuis.. hihihihihihi
ach ja, ik vier het toch pas zaterdag dus dan maakt het ook niet uit..
zo, duik zo mijn bedje in, want voel me helemaal niet fit.... snotneus , rare smaak in mijn mond, rillerig etc etc......
en ik wil niet ziek worden,,, nu ik mijn verjaardag in aantocht heb..
dus duim even
groetjes tobi
Nou, morgen met sophie naar het ziekenhuis dus....
Ben benieuwd wat ze zullen zeggen, ik neem aan dat er nog niets gaat gebueren en dat ze er alleen naar willen kijken en dan ws bepalen over hoe en wat..
De ha had het er ook over dat ze misschien wel een echo gaan maken om te kijken waar dat bloedvatje vandaan komt..
We zullen het wel zien... ben iig blij dat ze er naar gaan kijken en ws gaan behandelen...
mi is het nml toch wel wat groter geworden en ben ik steeds bang dat het weer gaat bloeden....
dus een leuk verjaardags cadeautje... naar het ziekenhuis.. hihihihihihi
ach ja, ik vier het toch pas zaterdag dus dan maakt het ook niet uit..
zo, duik zo mijn bedje in, want voel me helemaal niet fit.... snotneus , rare smaak in mijn mond, rillerig etc etc......
en ik wil niet ziek worden,,, nu ik mijn verjaardag in aantocht heb..
dus duim even
groetjes tobi