morgen mijn 1e echo

Verhoef

New member
hallo lieve meiden,

ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden want morgen heb ik mijn 1e echo.... en vind het reuze spannend... (aangezien ik al een miskraam heb gehad...) morgen ben ik precies 7 weken... en hoop dat ze dan kunnen zien of het hartje klopt...
zow... moest even van me afschrijven...

hoe is het met jullie??

liefs Petra
 
echt spannend, ik heb de eerste echo dinsdag avond..ben ook zo benieuwd..ben dan 9 weken!
Verders erg moe en misselijk..:S maar goed..we houden de moed erin..met een paar weken zal het wel minder worden hoop ik..;)
succes morge en vooral geniet!!
 
Jij ook vandaag. Wat spannend!! Ik hoop dat je het hartje fier ziet kloppen op de echo en dat je daarna gerustgesteld aan de rest van je zwangerschap kunt beginnen. Ik mag dadelijk ook en vind het ook superspannend.

Laat je weten hoe het gegaan is?
 
Succes, kan me voorstellen dat je het spannend vind!! Ik heb hem morgen en begin nu toch ook wel een beetje de zenuwen te krijgen hihihi!!

Ik begin me met de dag beroerder te voelen, had moeten werken vandaag maar heb een vrije dag genomen. Ben niet vooruit te branden en onwijs misselijk heel de tijd....het is voor een goed doel toch!!

Groetjes
 
Hallo lieve meiden,

hier even een kort berichtje..
ik zou vandaag precies 7 weken zijn, net terug van de echo...
en nu zijn er 2! lege vruchtzakjes te zien.... en volgens haar berekening zou ik geen 7 maar net 5 weken te zijn..
ik moest me van haar op gaan maken voor een 2e miskraam en volgende week maandag terug komen... zit er hier dus flink doorheen.... snik snik...
maar ik denk ook wel een beetje nuchter... zolang ik nog geen bloed verlies blijf ik hoop houden.. pffff.... wordt een lange heftige week... (kan er ook nog wel bij)

maar ze gaf aan "mocht" het wel goed gaan, die kans acht ze klein dan worden het er waarschijnlijk 2 gezien de 2 vruchtzakjes......... maar ja ... ik durf nu nergens meer aan te denken en voel me heel ellendig momenteel...

ik hoop dat jullie beter nieuws krijgen te horen en dat jullie allemaal lekker mogen genieten!

ik hou jullie op de hoogte...

liefs Petra
 
Ach Petra, wat een rotbericht!!! Ik hoop enorm voor je dat het alsnog de goede kant opgaat en je 2 mooie wondertjes heel hard gaan groeien, maar 2 weken verschil in berekening betekent vaak niet veel goeds :-(

Sterkte meid, ik weet hoe afschuwelijk dat afwachten is...

 
Terug
Bovenaan