morgen mijn NOD

Hallo dames,

Morgen is mijn NOD. Ik vind het erg spannend, maar tegelijkertijd ook erg eng. Ik ben bang voor de teleurstelling. Wanneer kan ik het beste testen???? Toch nog een paar dagen wachten naar je NOD??? Ik loop nu ook steeds naar de WC om te kijken of ik niet ongi ben, erg he!

Groetjes,

Leeuwtje

Hoi Leeuwtje,

Ik zelf heb donderdag mijn NOD. Moet je eens op babybrabbel kijken. Daar kun je alles invullen. Denk dat je vandaag ook al zou kunnen testen. Ik zelf zou morgen al kunnen testen, weet niet of ik het doe.
Heb ook nog een ander probleem heb sinds vanochtend pijn met plassen en een branderig gevoel beneden. Misschien blaasontsteking. Als i dat morgen nog heb van ik de urine op en dan breng ik het na de huisarts, laat ik hem meteen een test doen.
Spannend he.?? Meid ik denk aan je en succes morgen, hoop en bid dat je ongi weg blijft.

liefs van mij.

Hoi meiden,

Ik heb woensdag mijn NOD, ik zou morgen al kunnen testen maar durf het ook niet, ben zo bang voor teleurstelling!!

Ik heb ook last van een branderig gevoel, maar net niet als bij een blaasonsteking (heb dat vorig jaar nog gehad) want dat was echt heel erg pijnlijk dat je het uit wilt schreeuwen.
Nu komt het net tot het punt dat het pijn zou moeten doen als ik plas maar dan doet het het niet..

Het schijnt dat dat ook 1 van de tekenen zijn, je denkt dat je een blaasontsteking hebt maar dan ben je zwanger, want je nieren draaien dan ook overuren..

succes en laten jullie het weten als je getest hebt, ikke ook...

xxx

Ook ik heb woensdag mijn NOD dag. Vind het ook superspannend. Ik heb me keurig getemperatuurd elke morgen en ook de Maybe Baby bij gehouden.

Nu maar hopen dat deze week een 'vruchtbaar' weekkie wordt....

Succes allemaal!
Groetjes Suus

Hoi Leeuwtje,

Spannend hè!!! Mijn NOD is tussen afgelopen zaterdag en komende vrijdag (ik heb geen regelmatige cyclus, dus ga ik van de kortste en langste uit!). Ik wil zaterdag of zondag gaan testen, als ik dan niet ongi ben geworden inmiddels.
Iedereen succes met afwachten.

Liefs,

Visje

ik temeratuur elke morgen is het erg dat je temeratuur schommelt morgen mijn nod maar mijn temperatuur is nog hoger dan normaal de eerste dag van nod,paar dagen terug lager maar de dag erop weer hoog zoals nu nog

Terug
Bovenaan