Morgen mijn nod

A

Anoniem

Guest
Zal mij ook een seven voorstellen.
Ben diny heb heb drie kinderen naomi 31- maart 1999 + , benita 30 juli 2000 , wieke 10 april 2002 van mijn exman we zijn gescheiden.
Heb nu een nieuwe vriend en we proberen samen onze eerste te krijgen. Nu tweede ronde, heb op 27 september mijn spiraaltje eruit laten halen.
Morgen is mijn NOD ik heb wel wat zwangerschapskwaaltjes, maar kan ook ontwennen van spiraal zijn, denk ik? Is allemaal wel net zo spannend als bij de andere drie, vooral ook omdat mijn eerste dochter een open schedeltje had.

Ik vind leuk om jullie verhalen te lezen heb al op ander forum gezeten hier lazen ze gewoon over mijn reakties heen ik durf niet goed met beginnen met reageren en ik hoop dat jullie reageren op die van mij.

Wil graag contact met anderen  om verhalen te kunnen delen..

Alle zwangeren wens ik voorspoedige zwangerschap toe, de klussers  vele mooie klusdagen, en de andere die nog weer maandje moeten wachten, sterkte in de volgende maand.....  

groetjes van diny

hoi

Welkom op dit forum . Hopelijk gaat het net zoals bij mij vandaag dan komt het wel goed. En gezellig is het hier altijd Ik zal voor je duimen vandaag dat de  wegblijven

Groetjes Indy

Hoi Diny welkom hier!
Spannend hoor en leuk nu van je nieuwe vriend!
Hopelijk blijven de  bij ons allebei weg deze maand! (Mijn NOD is 29/11)
Groetjes Olivia

heej smuts,

ik heb ook de 23 nod, spannend, weet niet wat ik moet denken. Vage klachten van ongi, maar kunnen ook net zo goed van een zwangere vrouw zijn.

nog een uurtje of negen en dan ben ik wakker en dan zullen we zien wat de dag ons brengt....

xxx

Welkom Smuts,

Spannend allemaal he? Hoop dat de rd's voor ons allemaal weg blijven. Het is zeker leuk om hier mensen te ontmoeten die allemaal bezig zijn zwanger te worden. Ik lees wel regelmatig mee maar ben nog niet zo actief op dit forum, ook om er niet te veel mee bezig te zijn.

groetjes

Terug
Bovenaan