morgen mijn twee wondertjes in m'n armen

A

Anoniem

Guest
Nou het gaat gebeuren hoor. Morgen word ik ingeleid en ga ik bevallen van mijn tweeling. Eigenlijk ben ik doodsbang, met de bevalling van de eerste nog vers in het geheugen en alle pijn die daar bij kwam kijken is het toch eng als je weet wanneer het gaat gebeuren. Ik hoop maar dat het heel snel gaat allemaal en dat het achteraf allemaal meevalt. Ik ga een natuurlijke bevalling tegemoet en ik hoop dat het daar ook bij blijft. Nummer 1 ligt er goed voor, maar nummer 2 ligt in een stuit. Willen jullie voor me duimen....

Groetjes Rossi46
37w6d van tweeling

hoihoi, ik wens je veel kracht en liefde  voor je bevalling, je kunt het!!!!!

en veel heel veel liefde zodra alletwee je wondertjes in je armen liggen, we zullen zeker aan je denken. go for it girl!!!!

liefs linda

Hoi Rossi,

ook ik wens je veel kracht toe voor je bevalling. Ik snap dat je het eng vind hoor, dat heb ik ook, maar de natuur zal je er vast doorheen helpen.

Veel sterkte, Sharon.

hallo,

ik wens je voor morgen heel veel succes, probeer ervan te genieten, want voor je het weet heb je de kleine hummeltjes in je armen. hou je ons op de hoogte,
heel veel liefs gewenst.
liefs joy

Dag Rossi,

wat leuk zeg... Ik wens je héél veel succes met je bevalling!
Ik ben zwanger van de eerste, dus weet nog niet wat het precies is om te bevallen, maar in alle geval, probeer er maar van te genieten!

Liefs,
van ons...

Hey meid.

Toi Toi Toi.
Ik wens je heeeeel veeeeel succes en zet hem op.

Liefs van Miena.

Zet hem op!!! Heel veel succes! We horen graag hoe het is gegaan.

gr mama van MD

Heel veel sterkte morgen en je weet dat je het kunt!!! Denk maar aan je mooie wondertjes die je morgen in je armen hebt!!

Succes

x Daantje

Terug
Bovenaan