morgen mn nieuwe fiets!!

A

Anoniem

Guest
He meiden,

PFF na heel lang wachten,8 weken ongeveer,krijg ik morgen mn nieuwe fiets!Oh heb er zo zin in!

Ik heb de gazelle bloom,had hem eerst in het wit besteld maar de fietsenmaker belde woensdag dat er vertraging was en dat ik hem pas 4 JULI kon krijgen..
WWAATTTTT??Maar me meisje zit nu al zo goed,ik wil nu fietsen haha hoezo verwend.......

Dus gister met manlief naar de fietsenmaker en daar stond de blauwe en die vond ik ook erg mooi..Dus het is de blauwe geworden..

Heb er echt zin in...Hoop dat het een beetje weer word morgen..

Hoe vonden jullie de eerste keer fietsen?Vind het wel een beetje eng maar volgens mij gaat ze het wel erg leuk vinden!

liefs kimberley mama van nevin!

Wat leuk! Lekker van gaan genieten...

Mika is nu 3x meegeweest op de fiets en vindt het bar interessant. Wel kan het zijn dat je kindje een beetje schrikt als er van achteren een auto of brommer voorbij komt. Mika schrikt er een klein beetje van, m'n dochter schrok daar best erg van altijd.
Je kunt de schrik voorkomen door als je een auto aan hoort komen een beetje tegen je kind te kletsen; dat maskeert het geluid van de auto een beetje.

Veel plezier!

hoi jacoline,

Das een goeie tip ja..

Ik zat gister bij de fietsenmaker op mn man te wachten die kwam gelijk uit zn werk,en zat op een bankje vlak bij een weggetje,en elke keer als er een auto langs kwam dan greep ze me beet hihi,maar wel blijven kijken want het is toch best interesant hahaha,zo leuk he...

liefs kimberley

hoi hoi meiden,

Nou heb een klein stukje gefietst tussen de buien door haha,
Maar ze vond het echt geweldig hahaha,ze gilde het uit van plezier en met dr armpjes zwaaien enzo hihi...Nu maar wachten op mooi weer!

liefs kimberley mama van Nevin 18-8-2008

Terug
Bovenaan