morgen mn nod wie o wie ook???

A

Anoniem

Guest
hey meiden..

ik heb morgen mn nod..kan niet wachten..
heb wel getest van   de   week maar was negatief...baal baal
Nou weet ik best wel dat je beter kan wachten tot je nod maar ja was zoo nieuwsgierig...hihi

heb wel bruine afscheiding gehad een week geleden,hebben jullie dat ook wel eens gehad?en stekende pijn onderin mn linker kant van mn buik...

nou succes allemaal met wachten of metklussen!!!
liefs maagd

Hey Maagd! Wat spannend! Ik hoop met je mee hoor!
Zit zelf in de wacht... mag over een paar dagen  gericht gaan klussen . Is eigenlijk officieel de eerste ronde. Spannend hè!

Je laat wel ff weten hoe of wat toch?
Duimerdeduimerdeduim!
Knuffeltje van Tess

Hallo Maagd,

En? Al weer getest?

Ik leef erg met je mee. Heb mijn NOD morgen en kan bijna niet wachten met testen.

Ik heb afgelopen maandag een klein beetje bloed verloren en een kwartiertje stekende pijn gehad in mijn onderbuik. Ik dacht dat mijn ongi eerder kwam dan verwacht. Maar sindsdien geen tekenen meer vernomen van de aankomende ongi. Dus dan ga je toch weer hopen. Me rot zitten surfen op internet over hoe dat nou precies zit met zo'n innestelingsbloeding, want die heb ik bij ons 1e kindje niet gehad. Uiteindelijk ben ik er niet veel wijzer van geworden. Overal staat verschillende info over wanneer je zo'n bloeding nu precies krijgt en hoe erg het moet zijn. Ook weet ik niet hoe vaak het nou precies voorkomt. Dus spannend, spannend, spannend. Het is ook pas ronde 1 voor ons tweede kindje. Vorige keer was het in ronde 3  raak.

Nou ik duim voor je meid!

Liefs,

Annie  

heb vandaag ook mijn nod... maar zal wel niks zijn. heb wat last van de onderrug en steekjes in de buik... we gaan duimen dat het raak is he!

Terug
Bovenaan