Morgen mogen wij weer!

Morgen mogen wij weer voor controle.
Met mijn bloeddruk gaat het absoluut niet goed, veel te hoog en de arts heeft al aangegeven dat het ws een keizersnede gaat worden net zoals bij de eerste.
Erg spannend dus, helemaal als je het van tevoren weet bij de eerste overviel het nogal!
Maar houdt nog steeds een slag om de arm dat het een "gewone"bevalling gaat worden.

Nog meer waar een keizersnede in de planning staat en hoe denk je erover en hoe voel jij je erbij?

Groetjes!

Ha Juud,

Wat vervelend van die hoge bloeddruk.
Mijn bloeddruk is goed. Ik heb absoluut geen ervaring met een keizersnede, mijn eerste is ook via de normale weg gekomen.

Ik mag vrijdag weer naar de verloskundige.
Kindje ligt wel al met het hoofdje naar beneden maar is nog niet volledig ingedaald.

Veel succes met de laatste loodjes.

Gr. Corrie

Heej!!

Ja hier staat ook een keizersnede gepland voor vlg week vrijdag, de zesde dus...
Maar niet vanwegen een hoge bloeddruk, gewoon omdat het een stuitligging is...
Bij de eerste ben ik gewoon bevallen, en ben toen veel bloed verloren en heb een serieuze knip gehad, waardoor mijn halve bil gewoon pikzwart was...niet een beetje blauw dus...door dat bloedverlies kon ik ook pas na vier dagen naar mijn badkamer lopen  (strompelen)  mezelf afsproeien op een stoel en me laten afdrogen door mijn vriend!
Daardoor ben ik niet echt bang voor die keizersnede, sommige knappen er sneller van op dan anderen...een beetje hetzelfde als bij iedere bevalling dus...
Aangezien ik vorige keer ook niet fluitend rondliep na de bevalling en het nu zelfs een stuit is heb ik maar voor een keizersnede gekozen...
Hoe kwam het dat je vorige keer een keizersnede had dan?
Toen is het op het laatste moment besloten snap ik uit je bericht...

Groetjes

Hoi!

Nou ik hoop dat je nu iets meer van je kraamtijd kunt genieten.
Ik ben de vorige keer vrij snel opgeknapt van mijn keizersnede maar goed da`s iedereen verschillend!
Heel veel succes,spannend hoor!
Ik had de vorige keereen keizersnede vanwege mijn hoge bloeddruk....
En die loopt nu weer op.
Net op controle geweest en ik mocht alleen weer mee naar huis als ik op de bank bleef zitten.
Spannend dus.
Groetjes en een fijn weekend.

Terug
Bovenaan