morgen na vk voor hechtingen ipv vrijdag

oeioei loop me nu al helemaal op te vreten :( zie er zo tegenop doe liever een bevalling da heb ik helemaal niet tegenop gekeken.

zou eerst vrijdag   moeten ma kon er morgen nog tussengedrukt worden vawegen t witte plekje enz( wat ze niet wisten wat dat kon zijn) en meer pijn...jeukt een beetje...prikt enz...

nou had ik gewoon lekker met mn bips ( kruis:p) 3x op een dag moeten weken in een sodabadje of biotex maja kreeg dat pas vanmiddag te horen en ben er vanaavond 20 minuten in gaan liggen ( kinderbadje van ella) haha

nou dat prikt nu dus super ma heb t gevoel dat er iets minder spanning opstaat nou ben benieuwd morgen zou ze kijken of ze me kon helpen IK HOOP T   WANT WORD GEK VAN DE PIJN. zo dat moest er ff uit..

ben zo bang dat t van onder nooit meer goed komt maja herstel heeft natuulijk tijd nodig :p

liefs miranda en hou jullie wel op de hoogte

Hey,

ik had ook zoveel last van m'n hechtingen. Toen heeft de vk er na 6 dagen na de bevalling naar gekeken en ze toen al losgeknipt. Volgens haar zaten ze veel te
strak aangetrokken (had een andere vk tijdens bevalling). Omdat het nog niet
genezen was moest ik wel 1x per dag in een sodabad gaan zitten en daarna afspoelen met koud water. Daarna een half uur in blote kont op bed liggen.
Zelf heb ik nog niet gekeken hoe het eruit ziet (ben ik veel te schijterig voor), terwijl
het volgens de kraamverzorgster het er keurig uitzag.
Maar goed, succes iig met het verwijderen van de hechtingen. Het verwijderen voelde
niet echt leuk, maar het voelt meteen daarna als zo'n grote opluchting:)

Groetjes Rinszz

pfff inmiddels zijn ze aan de buitenkant eruit nou mijn voorgevoel was juist wat deed dat pijn!!!!!

ze heb er 3 uit gehaald en was bang dat boel helemaal ontstoken wa somdat ik zon pijn had....
toen ik op tafel lag begon ze teglimlachen en zei t ziet er juist mooi uit  voor de genezing die er nu al is geweest t gaat gewoon wat langzamer.. ze vond ook de hechtingen al los zitten maar was zo lief om ze er toch uit   te halen de 2 bij mn beide schaamlippen deden echt verschrikkelijk pijn en wat een gigantische lange hechtingen ook ongerveer zo lang als deze lijn -----------------------------------
wist niet dat dat normaal was .... ook had ik 1 hechtingbeetje aan binnenkant zitten die zei liever liet zitten omdat ik k me al aardig bevrijd voelde

ik heb er op aangedrongen om hem toch ma eruit te halen had nu toch al pijn en wat een wonder hij was eruit voordat ik iets kon zeggen..

het lucht dus idd erg op prikt wel erg ma dat was ook genezing zei ze en verder ga ik morgen ma eens beginnen met weken in een biotex badje

liefs miranda

Terug
Bovenaan