morgen naar de dokter

A

Anoniem

Guest
hallo everybody!

toch maar een afspraakje met meneer de dokter gemaakt. ben nu 16 dagen te laat met menstrueren,
vorige week maandag wel een test gedaan maar negatief.
ik denk, ik ga maar bij de dokter laten testen, mijn moeder zat te vertellen dat een zwangerschapstest bij haar pas na 6 weken aansloeg terwijl ze bij de dokter 2 weken daarvoor al een test had laten doen die positief was. (maar das natuurlijk wel 23 jaar geleden)
misschien zo moeder zo dochter haha.
maar na al die verhalen over resetten en geen eitje kunnen laten  springen moet ik er maar niet teveel op hopen.
zzzuuuuuuuuuuuuuccchhhttttttt!!!!!!!!!!!!!!

ik ben pas in ronde 2 dus nog kansen zat!
liefs Esther23

Hoi Esther,

Succes bij de dokter. Ik zal voor je duimen dat het zo moeder , zo dochter is!

Groetjes, Kat

nou,
ondanks mn gevoelige borsten, mn steekjes in mn buik, mijn onderrugpijn en mn misselijkheid zo afentoe toch negatief resultaat bij de dokter

maar als ik gewoon geen eisprong heb gehad vorige maand ben ik nu weer op mijn vruchtbaarst dus zijn we weer lekker bezig met klussen

liefs esther23

hoi esther23

Even een vraagje.Ik ben vorige maand ook ruim 4 weken overtijd geweest.Ben toen niet naar de dokter geweest.
Wat heeft de arts precies tegen jou gezegd over ''het geen eisprong gehad hebben?
Kan je er dan vanuit gaan dat je de maand erna 'vruchtbaarder bent'' of dat je dan weer geen eisprong kan hebben?

ben best wat zenuwachtig,morgen is mij NOD.Heb geen symptomen,maar wel wat gevoelige tepels!!

succes met zwanger worden!!!

liefs marjan

hoi marjan,

eersgisteren was een heel ander verhaal dan vandaag helaas.
ik ben ongi!
maar goed, de dokter dacht dat ik misschien geen eisprong had gehad, dat zou betekenen dat ik na 8 weken weer ongesteld zou moeten worden, en als  ik mijn cyclus gewoon door zou rekenen, ik deze week weer een eisprong had moeten hebben.
wij weer lekker klussen maar vandaag kwamen de rode duivels dan toch.
erg vreemd want nu heb ik dus een cyclus van bijna 7 weken gehad.
bij jou was je 4 weken overtijd, dus je zou er gewoon een overgeslagen kunnen hebben.
het lijkt mij heel waarschijnlijk.

liefs esther23

Terug
Bovenaan