Hoi Ginger en Mickey en de rest natuurlijk.
Ik ben vanmorgen naar de gyn geweest. Ik had idd mijn vragen op papier gezet want anders vergeet ik het gewoon. Stonden een aantal vragen bij die hij toch niet kan beantworden maar toch. Vol zenuwen naar het ziekenhuis. We waren snel aan de beurt gelukkig. Het gesprek ging best snel. eigenlijk te snel. Hij had zelf niet de operatie gedaan dus moest hij ff lezen in mijn status. maar alles is weer open.
Hij weet niet waar de verklevingen vandaan zijn gekomen aan gezien ik geen eerdere ok heb gehad of infectie.
Hij dacht daat w 2,5 jaar bezig waren en zei toen dat we verder gaan met IUI!!!!! maar ik zei we zijn 1,5 jaar bezig. Toen zei hij zelf dat hij iets te hard van stapel liep. Lekker snugger!!!! Ik schok mij eigen rot. Het plan is nu zeker een half jaar ff geen ziekenhuis daan terug komen (als ik dus nog niet zwanger ben) en dan starten met IUI. Mocht ik nu weel zwanger worden. gelijk terug komen om een buiten baarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten want door die verklevingen enzo heb ik daar een verhoogde kans op.
Verder is het niet heel erg dat mijn baarmoeder -vormig is. Wel een verhoogde kans op vroeggeboorte en op een afwijkende ligging. Hij zegt dat wanneer je zwanger bent je baarmoeder dus groter wordt en het hartvormige dus uitgerekt wordt.
Ben dus aan de ene kant wel opgelucht dat het nu open is, maar ook weel beangstig door die buitenbaarmoederlijke zwangerschap en daat we dus volgend jaar eventueel gaan starten met IUI.
Ben natuurlijk mijn vragen vergeten en voor dat we het wisten stonden we weer bij de auto. 1 geluk dat ik donderdaag weer ga werken en het dan alsnog aan iemand kaan vragen. want mijn buik is nog zo dik. Is tuurlijk gewoon gezwollen, maar ik wil het van een arts horen.
en Mickey, ze kantelen idd je baarmoeder niet meer naar voren toe tegenwoordig. er is uit onderzoek gebleken dat het niet veel uitmaakt of je hem nu naar voren haalt of niet..... en hebben ze tegen jullie gezet waarom jouw eileider aan de zij kant van je baarmoeder vast zat? Want dat ben ik dus vergeten te vragen. Bij mij zat ie aan mijn darmen vast.
Bedankt voor je compliment van mijn website. Soms baal ik er ook van dat ik mijn eigen winkeltje heb. Ik heb soms ook geen zin om kraamdingen te maken. Maar het is toch ook wel weer leuk. als je zwanger bent dan moet je maar zeggen welke je leuk vindt! Dan krijg je die
Ik ga proberen nog iets te doen..
Gr Ester