Morgen naar de huisarts!!!

A

Anoniem

Guest
He hoi allemaal,

Nou ik vind het maar raar!
Nu bijna 5 weken overtijd, 2 testen gedaan en nog steeds niks. Vind het echt heel erg raar..
Hebben jullie dat ook? Na een paar weken overtijd te zijn en nog steeds geen positiefe test? Ik zelf heb het idee zwanger te zijn, maar ja..... Toch maar ff naar de dokter voor uitleg en onderzoek. Vind het erg spannend. Stel je voor dat het echt zo is of juist niet. Een beetje een dubbel gevoel heb ik erover.
Wie heeft dit nog meer gehad??? Help me!!!!!!!

Dikke kus

Ha die Kim,

Ik zat in hetzelfde schuitje als jij, zeker weten dat je zwanger bent... alle symptonen, maar niemand die je serieus neemt in de medische wereld...
'  Doe nog maar een test over 3 dagen ' dat was wat ik HEEL veel gehoord heb...

Natuurlijk weet ik niet hoe het bij jou zit, en ik wil je ook niet laten schrikken, maar ik heb nu best veel verdriet omdat ik me erop ingesteld had dat ik zwanger was en toch afgelopen weekend ongesteld ben geworden.. ik was 9 weken overtijd...

Heb de gynaecoloog gewoon opgebeld in het ziekenhuis voor advies en die vertelde me dat als je stopt met de pil om zwanger te raken, het kan zijn dat je een paar maanden niet ongesteld word. Je lichaam moet ontpillen...

Maar ik heb van mijn moeder het verhaal gehoord, dat toen ze zwanger was van mij dat ze 4 maanden zwanger was, en toen pas de eerste positieve test kreeg... En ook zij bleef doorbloeden... dus wie weet !!!

Ik wens je heel veel succes en ik hoop echt dat je zwanger bent !

Groetjes Tweety78

He hoi,

Bedankt voor je reactie.
Wat erg zeg, ik kan het me helemaal voorstellen dat je zo verdrietig was. Ben ik ook zeker weten als blijkt dat het dus niet zo is. Je bent er zo mee bezig en hebt daardoor een heerlijk gevoel.Zo van straks lekker naar buiten met je babytje, laten zien hoe trots je bent op je spetter enzovoort.Of gewoon het lieve kleine poppetje heerlijk vasthouden en verzorgen....Ach je weet precies wat ik bedoel.

Ik vind het heel eng om morgen naar de dokter te gaan en te vragen wat er nu eigenlijk aan de hand is. Misschien wel, misschien niet. Maar denk ook dat de dokter zegt nog eens een zwangerschapstest te doen over een paar dagen.

Ik heb op internet opgezocht hoe het allemaal in zijn werk gaat als je stopt met de pil enzovoort. Op internet staat dat als je stopt met de pil meteen zwanger kan raken. Na twee dagen zijn de hormonen uit je lichaam verdwenen en kan je dus gewoon ongesteld worden....of niet natuurlijk, dat is wat we allemaal willen!!!hahahahahhaa.

Maar ik ben wel ongesteld geweest meteen na het stoppen van de pil. Twee keer om precies te zijn en das al heel vaag, want ik ben altijd precies op tijd. Vandaar ook deze onzekerheid. Nu is dat alweer 5 weken geleden....Je hoort het wel!!!

Ben jij nu zwanger of ben je bezig zwanger te raken?
Hoe oud ben je? Ikke 25 jaar.

Dikke kussss

hey Kim,

Nee, volgens de testen en mijn menstruatie ben   ik niet zwanger... Na het stoppen van de pil ben   ik ook ongesteld geweest, en nu pas weer na 9 weken... Normaal kon ik het op de dag nauwkeurig zeggen, maar nu ?? Het is ook niet zo erg als normaal, ik verlies veel minder bloed als eerst...

Ja, wij zijn nog steeds bezig om zwanger te raken, momenteel ben ik begonnen met de IUI behandeling.

Ik was eerst zo blij dat ik daar niet aan hoefde te beginnen, maar nu ik dan (waarschijnlijk) niet zwanger ben, ben ik daar toch maar wel aan begonnen.

Leuk dat je reageerde op mijn berichtje,

ik ben trouwens 26, dus bijna net zo jong als jij... ha ha ha

Misschien is het leuk, als je ook msn hebt, om te buurten via msn ???

Groetjes en succes he !

Tanja ( Tweety78   )

Hoi Kim,

Ik ben 2 dagen overtijd. Ik voel dat alleen dat ik wat gevoelige borsten heb. Ik ga morgenochtend nog een test doen (de eerste was negatief). Daarna moet ik toevallig voor iets anders naar de dokter, maar ga dit gelijk ook vragen.

Laat het even wat je dokter gezegd hebt. Je hoort het uiteraard ook van mij.

Succes.

Sandra D.

He hallo,

Vanmorgen naar de huisarts geweest en ben eigenlijk niet wijzer geworden dan dat ik al ben. Het kan inderdaad een tijdje duren voordat je lichaam is gewend aan het niet aan de pil zijn zeg maar...In die tussentijd dat je niet ongesteld word kun je nog steeds zwanger raken en kan ook de test negatief uitpakken.Sommige vrouwen komen pas na 3 maand erachter dat ze een kindje bij zich dragen. Echt te raar voor woorden, want stel je voor er is wat mis met het kindje!!  Had niet gedacht dat het zo moeilijk zou zijn om zwanger te raken. Ik had gehoopt in een keer zwanger te zijn, maar helaas. Ik weet ook niet of ik nu zwanger ben, want als je een echo zou laten doen kun je toch nog niks zien, aldus de dokter.Echt die onzekerheid haat ik een beetje. Ik ga er maar van uit dat ik niet zwanger ben, want anders kun je wel gek worden volgens mij. Maar ja we gaan gewoon door...We zien wel hoe dit uitpakt, maar vind het echt niet leuk!!!!

Mijn mail adres is kimvanbruggen23@hotmail.com.

Ik hoor van jullie!!!!

Dikke kussss

Hoi Kim,

Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar misschien is het wel goed om mijn verhaal te weten, zodat je er rekening mee kan houden. Nadat ik gestopt was met de pil, 27 april 2004,  was ik ook gewoon ongesteld, dat wil zeggen de eerste keer. Daarna kwam er helemaal niets meer. Na drie maanden ben ik naar de huisarts gegaan en kreeg te horen dat het heel normaal was, mocht de menstruatie in het najaar nog niet goed zijn dan moest ik maar weer komen.

De hele zomer niets, tot ik bijna de arts weer wilde bellen in eind september, er volgende een ongesteldheid..JIPPIE dacht ik. Maar ook daar bleef het weer bij. Eind november ben ik weer heen geweest en toen heeft de arts mij doorgestuurd naar de gyn. Nu, middels medicijnen  zijn mijn menstruatie en eisprong opgewekt, en tot onze grote blijdschap kregen we op 27 april van dit jaar te horen dat ik zwanger ben!

Het kan dus raar lopen met je ongesteldheid. Ik zou me er echt op instellen dat je niet zwanger bent, anders loop je steeds tegen telleurstellingen op. Mocht het dan toch anders uitpakken dan is het geluk alleen maar groter...

Succes ermee in ieder geval..en bedenk maar zo...geduld is een schone zaak..weet wat je er voor terug krijgt!

Groetjes Marianne ( 7weken en 5 dagen zwanger)

Terug
Bovenaan