morgen naar de uwv arts

hey dames

morgen om 10.00 uur heb ik afspraak bij uwv. ben erg benieuwd hoe het zal gaan! ben bang dat hij bijv. zegt dat ik wel gewoon kan werken en het allemaal wel meevalt. pfff moet er niet aan denken om nu aan het werk te moeten dat trek ik niet! maargoed we zullen wel zien hoe het gaat, misschien maak ik me wel druk om niks.

ik hou jullie op de hoogte!

xxx

Hey lieverd,

Ik zou me niet al teveel zorgen maken, wel begrijpelijk hoor maar het moet toch raar lopen wil die arts tegen jou gaan zeggen dat je MOET werken. Gewoon rustig je verhaal doen en weet je.....tegenwoordig zijn ze niet meer zo, dat ze altijd maar aan de kant van de werkgever staan. Ben benieuwd naar je verhaal als je terug bent, laat je het ff weten?

Ik heb morgen om 14:00 uur een afspraak bij de huisarts, even overleg. Puur ter ondersteuning naar mijn werkgever toe. Dat was iig hetbadvies van m'n bekken en rugfysio dus zo gezegd, zo gedaan.

Succes! Liefs Lynn.

Succes! En als het niet gaat dan gaat het niet meid! En dat zal de arts ook wel zien of aan je verhaal horen.

Liefs

Succes morgen! Hopelijk is de arts een beetje meelevend en voelt ie aan hoe je je voelt!
Jij weet zelf het beste wat je kan en niet!
Hou je ons op de hoogte?!
Liefs Anneke

Terug
Bovenaan