A
Anoniem
Guest
Nou, zoals de titel al zegt, ik mag morgen naar de verloskundige. Ik ben dan 12 weken en 2 dagen zwanger. Ik krijg dan voor de 3e keer deze zwangerschap een echo. Ik heb al 2 echo's gehad bij de gyn i.v.m. 2 miskramen voor de geboorte van onze dochter. Maar ik ben zo bang dat het alsnog mis is, ondanks dat de voorgaande echo's er prima uitzagen. Mijn zwangerschapsklachten zijn sinds 2 weken aan het verminderen (gelukkig wel), en ook dat maakt me weer angstig. Toch weet ik van de zwangerschap van mijn dochter nog wel dat er weken bijzaten dat ik helemaal niet het gevoel had zwanger te zijn.
Maar waarom zou ik een 2e kindje in 1 zwangerschap krijgen en hebben we voor ons 1e kindje 3 keer zwanger moeten worden. Het maakt me allemaal erg onzeker. Ik ben deze zwangerschap banger dat het weer misgaat, dan bij de zwangerschap van onze dochter. Wat ben ik een raar mens.
Morgenvroeg heb ik eindelijk duidelijkheid. Maar ik zal waarschijnlijk pas rustig zijn, als ik de baby voor het eerst gevoeld heb. (En dat duurt nog zo lang!)
Dank jullie voor het aanhoren van mijn angst.
Veel liefs,
Ingrid
p.s. ik laat morgen uiteraard weten hoe het gegaan is.
Maar waarom zou ik een 2e kindje in 1 zwangerschap krijgen en hebben we voor ons 1e kindje 3 keer zwanger moeten worden. Het maakt me allemaal erg onzeker. Ik ben deze zwangerschap banger dat het weer misgaat, dan bij de zwangerschap van onze dochter. Wat ben ik een raar mens.
Morgenvroeg heb ik eindelijk duidelijkheid. Maar ik zal waarschijnlijk pas rustig zijn, als ik de baby voor het eerst gevoeld heb. (En dat duurt nog zo lang!)
Dank jullie voor het aanhoren van mijn angst.
Veel liefs,
Ingrid
p.s. ik laat morgen uiteraard weten hoe het gegaan is.