Morgen naar de VK met veel vragen

Hoi allemaal.
Morgen weer naar de VK. Hopen dat de echokop nog even op de buik gaat en dat we het hartje mogen gaan horen.

Heb ook een boel vragen. Waarom heb ik in de avond hardere buiken, mag ik in bad, waarom zoveel vieze afscheiding hahaha, maar zijn toch een paar vragen waar ik mee zit.

xxx yvonne

Als je niet in bad mag hoor ik het graag snel, want ik zit wat in bad! Heerlijk. Zo ver ik weet mag dat best, zolang het maar niet te heet is.
Maar deel alle antwoorden ,wellicht hebben anderen er nog wat aan ;)

je mag in bad, zoals mama1981 al zei, alleen als je vliezen gebroken zijn mag je niet in bad

en vieze afshceiding, tja er gebeurt zoveel daarbinnenin dat het ook af en toe schoongemaakt moet worden en dat is de afscheiding. ook je hormoonhuishouding daar beneden is verandert dus je kan meer afscheiding, vaker infecties of blaasontstekingen hebben.
harde buiken is teken dat je rustiger aan moet doen, dan doe je teveel. bukken en tillen is nu veel zwaarder. dus avonds beentjes hoog en rust en overdag niet meer bukken en tillen

bij mij krijg je niet altijd een echo maar wel met anderr apparaatje even het hartje beluisteren.

ik mag maandag weer even luisteren, heb er zin in.

groetjes sabine

Hoi allemaal

Gisteren bij de VK geweest en alles was weer goed. Hartje gehoord en even naar ons kindje mogen kijken. Deze was erggg bewegelijk, zelfs de VK stond er van te kijken.

Ik mag nu lekker in bad. Ik mocht van de VK de 1e 3 maanden niet in bad. Staat ook in vele boeken beschreven dat het niet heel goed is. Maar zo zie je maar, dat het gewoon goed kan gaan. MAar heb al een miskraam gehad en ga het dan ook niet uitlokken.
Afscheiding komt door de hormomen.

Vind het altijd wel fijn om dit gewoon even met de VK te bespreken, om een forum hoor je vanalles, de ene doet het zo en de andere weer op een andere manier. Dit maakt mij erg onzeker.

Maar in iedergeval bedankt voor jullie mails

gr yvonne

Terug
Bovenaan