Morgen naar gyn. Controle en uitslag. Best wel spannend

Hoi meiden,
Morgen hebben wij een afspraak met de gyn. Eindelijk. Dat is dan een controle en krijgen we de uitslag van de antistoffen bloedtest. En hopelijk meer uitleg. Ik vind het best wel erg spannend. Ik voel ook nog geen kindje bewegen terwijl k nu 18 weken ben en t m'n 2e is. Ik lees zoveel verhalen van andere die rond deze tijd kindje al voelen. En ook bewoog hij/zij niet bij de vorige echo. Vond ik er vreemd uitzien.
Weet iemand of je bij de gyn ook altijd bij de controle een echo krijgt?
Vorige controle kreeg ik n echo van wel 10 seconden. Ze zeiden dat alles goed was.
En die antistoffen uitslag en hoe nu verder vind ik ook best wel spannend.
Groetjes.
 
Succes morgen! De vorige zwangerschaps die ik bij de gyneacoloog heb gelopen heb ik inderdaad bij elke controle een echo gehad. Sommige waren wel heel snel en andere weer wat duidelijker.
Zal misschien ook aan het ziekenhuis liggen, dat weet ik nog niet.

Ik zelfs ben 0 rehus negatief en mijn man is positief dus ik ga (volgens mij) ook al die controles krijgen ivm mn bloedgroep.

We lezen het morgen wel he! Succes

gr Andrea
 
Nou voor nu alles goed. Antistoffen zijn minder dan 10% op dit moment. Ik moet nu iedere 6 weken bloed prikken en gaan ze steeds kijken naar dat percentage. Als het hoer word meer echo's en misschien punctie ed.
Voor nu dus even alles goed. Maar helemaal relaxed zal deze zwangerschap niet meer worden voor me.
En urine word getest op blaasontsteking omdat ik zo'n 3 x per dag harde buik heb.
Maar nu niks ernstigs dus.
Bedankt voor jullie berichtjes!
 
Terug
Bovenaan