morgen naar gyn.

Hallo dames,

Ben al effe niet meer geweest, dus had een hoop te lezen.
Morgenmiddag naar de gyn. voor samenlevingstest. Meestal doen ze die 's morgens, dan moet je 's avonds klussen. Wij kunnen pas morgenmiddag terecht en daarom moeten we morgenochtend de wekker er voor zetten (hihihi).
Vind het toch wel een beetje spannend hoor, kan goed of slecht uitpakken.
Als de test negatief is, is alle kans op een natuurlijke zwangerschap verdwenen, en anders is er nog van alles mogelijk. Maar ja, duurt al bijna 2 jaar en als er dan verder niks te vinden is (na 6 maanden hormonen geslikt te hebben, is mijn cyclus weer goed op gang gekomen)is het toch wel een raadsel waarom we nog niet zwanger zijn. Nou ja, ik weet dat ik het gewoon moet afwachten maar ben toch bang voor negatieve uitslag....

Ik hou jullie op de hoogte!
Joan

Hoi Joan,

Jeetje, echt spannend joh! Krijg je meteen de uitslag?

Ik moet 19 April voor het eerst naar de gyn i.v.m onregelmatige en lange cycles en ik denk dat wij de avond ervoor ook gaan klussnen. Ik hoop dat de gyn dan meteen kan zien of het zaad van mijn vriend oke is. Of is dat gek?

Heel veel succes morgen en maak er een mooie klus van!

Laat je het even weten?

Liefs moi

Spannens allemaak hoor! Wij hebben net besloten een maandje pauze te nemen, maar als het dan niet lukt gaan we er ook naar de gyn. Ben blij even te kunnen meelezen wat dat allemaal inhoudt. Ik duim met je mee dat het allemaal goed is!

Liefs, el.

Terug
Bovenaan