morgen naar gyn

morgen middag 16.15 uur moet knaar gyn ben erg benieuwd. mijn vriendin belde vanavond werkt zelf ook op verlosafdeling en zei dat ik echt hartstikke gek was als ik thuis ging bevallen na zon rot ervaring. ze zei ook dat ze natuurlijk er vaak naast zitten met grote schatten enzo van het kindje. ze zei als je het zelfde krijgt als vorige keer en het kindje krijgt bijv zuurstofgebrek dan vergeef je je het nooit als je dan thuis bent. er zit natuurlijk wel waarheid in opzich maar vind nu wel moeilijk hoor. wat moet ik nou? heb wel zoiets van ok prima ga dan wel zeggen morgen als ik in zh moet bevallen dan leiden ze me maar in met 39 weken. want ga niet met weeen in de auto. mijn ontsluiting gaat altijd als een jekko straks beval ik onder weg..
ben gewoon bang dat ze dus morgen niet veel van je aannemen en je niet zomaar inleiden;; weet ook niet wat knou moet hoor..

Hoi,

Ik breek ff in ben van mamaclub maart 2011.
Ik herken me heel erg in jou verhaal.'
Al heb ik beide keren een heel goede en heel snelle bevalling gehad.
Van mijn oudste ben ik thuis bevallen en dat is heel goed en snel gegaan (4u 22m)
Toen ik zwanger was van onze jochem waren de conclusies adh van echo ook dat ik een groot kind zou krijgen.
Heb het laatste gedeelte zowel bij de vk als het zh gelopen.
Uiteindelijk ook door verminderd gevoel van leven ben ik op 23 maart '11 ingeleid dmv vliezen breken.
Ook ik heb als die tijd getwijfeld thuis of zh. Nu kon het natuurlijk niet anders dan in het zh maar oooh wat was het fijn in het zh als ik dat geweten had met de 1ste......echt het was zo goed zo fijn zo verzorgd.
En gelukkig maar van onze Jochem is in minder dan 3 uur geboren(incl persen)het ging zo snel ik kon het niet bij benen geen pauzes niks.
En oke ik heb niet in de auto gezeten met weeen.... en uiteindelijk groot kind nou ja hij was maar 100 gr zwaarder dan floortje. Jochem woog 3785 dus om nou te zeggen jemig wat een beer.....
Wat ik wil zeggen en wat je vriendin ook zegt in jou positie zou ik echt voor zh gaan
En het wil helemaal niet zeggen dat het nu ook moeizaam gaat hoor de weg is immers al gemaakt.....dus wie weet gaat het nu gewoon vlekkenloos....
Heb het er morgen over in alle rust met de gyn...
Sterkte met het nemen van je beslissing maar ik weet nu dat thuis bevallen niet heilig is.....(voor mij althans)

liefs louise

waarom niet?
je hebt rust dat jij en je kleine in goede handen zijn, geen gedoe thuis
geen opruimwerk
je man kan gerust zijn omdat er voor je gezorgd wordt
bij moeilijkheden zit je goed
geen ween in de auto

ik ben beide keren in het zh bevallen, beide keren was het niet een keuze maar moetje op het laatst
en ik was er blij om
ik heb een nacht kunnen rusten en aansterken voordat ik naar huis ging
daar kreeg ik toch meer rust wan thuis wil ik dan toch wat doen of bij mijn man en oudste zijn enz.

het is je eigen keuze hoor maar wat ik vooral wil zeggen is: er is niks mis met bevallen in het ziekenhuis

succes met het maken van je keuze en wie weet loopt alles toch andrs
mijn tante ging naar de wc en tadaa ze had een kind, had ze ook niet zien aankomen

haha sweetwicca dat zou lekker zijn hebben we tgelijk gehad. als het dan een kleintje is dan heb je nog geen kleerscheuren ook.
ben wel beetje zenuwachtig hou sowieso helemaal niet van zh soms moet je zon tijd wachten. en dan nog zon rot tijd. dus heb besloten met manlief dat we kindern bij zijn ouders brengen en dan mogen ze daar eten en wij eten heerlijk bij macdonald.
ik denk dat gewoon ga zeggen van inleiden met 39 weken hoop dat ze daar beetje open voorstaan. we zien twel jullie horen het wel!

Terug
Bovenaan