morgen naar gynocoloog

Hallo allemaal,

Ik moet morgen (12 oktober) voor het eerst naar de gyno. Ik ben best wel een beetje zenuwachtig. Ik weet dat hij me meteen gaat onderzoeken. Ik heb van mensen uit mn omgeving gehoord dat het een hele aardige man is. Ik hoop alleen dat ie niet zegt dat we nog maar een paar maanden moeten afwachten. Ik   ben sinds vorig jaar juni gestopt met de pil en ik wil nu dat er wel wat gebeurt. Ik hoorde van de week van mn collega dat ze zwanger is. Hartstikke leuk voor haar en heb haar natuurlijk van harte gefeliciteerd. Van al mn andere collega's kreeg ze natuurlijk ook felicitaties maar op 1 of andere manier kon ik dat gewoon niet uitstaan!!!! Ook dat gezeur van "oh, ik ben zo moe en misselijk en moet je kijken wat een buik ik al heb (6 WKN ZWANGER!?!) Ik kan daar erg slecht tegen. Ik dacht 'je moet is weten wat ik daar niet voor over zou hebben. Oh wat ben ik erg he!  Maar goed, als ik bij de gyno ben geweest laat ik wel even weten hoe het was

Groetjes Niekie

veel succes morgen en hoe moeilijk het ook gaat worden , bedenk altijd waar je het voor doet he ?
verlies niet de moed en praat met je man over je gevoelens , dat is heel belangrijk en verder hoop ik dat het binnenkort raak zal zijn bij je
veel liefs janet

Terug
Bovenaan