Morgen naar schoonouders.... getsiederrie!

Zoals de titel al zegt MOETEN we morgen naar mijn schoonouders! Hier zit ik dus de hele week al tegenop te hikken, want ik kan in hun ogen niks goed doen en ze bemoeien zich overal mee! Vreselijk!
Het is maar 45 minuutjes rijden, maar van mijn schoonmoeder MOETEN we blijven logeren, waardoor ik nu al 3 uur bezig ben met Anne's spulletjes inpakken. Volgens mij gaat het ook nooit in de auto passen! Ik zal wel weer te horen krijgen dat Anne best op schoot kan en dus die maxi-cosi niet nodig is. En een bedje is ook niet nodig... ze kan toch best tussen in liggen?
Ik denk dat mijn max echt snel bereikt is morgen. Ik heb al gezegd dat mijn vriend er maar eens wat van moet zeggen, het zijn tenslotte ZIJN ouders.  

Grrr... ben nu al razend!

Natasja    

hahahaha ja ik ken dat. Vooral van dat MOETEN. Mijn schoonfamilie valt wel mee, maar ze zouden eens wat minder jarig moeten zijn hihi. Ik zie ze net iets te vaak

ahhhh, ik heb echt medelijden met je! Dat je er dagen van tevoren al tegenaan zit te hikken herken ik wel hoor!. Je zit je dan al druk te maken over de adviezen en opmerkingen die je denkt te gaan horen.
Ben benieuwd hoe het is gegaan.

Groetjes,

Melanie, mama van Amber

Als ik dat zo lees ben ik heel erg gezegend met geen schoonouders. Ach ja, elk voordeel heeft zijn nadeel.
En als ik eerlijk ben, vind ik het advies dat Anne wel op schoot kan zelfs een beetje dom. Ze moet in de maxi-cosi hoor!
patricia

Terug
Bovenaan