morgen naar ziekenhuis en zie er zo tegenop

A

Anoniem

Guest

nou ik moet morgen om half 10 komen en dan gaat hij kijken of de boel rijp is pfff ik zie er zo tegenop he,,, begin hem echt te knijpen ik snap zelf niet waarom eigenlijk het is niet de eerste keer maar goed,,
ik zit er toch best wel mee dat hij zo groot is vorige week rond de 3600 gram hij komt tot nu steeds 400 gram per week aan ,, zo zal hij morgen 4000 zijn en over een week 4400 nou ben morgen precies 37 weken en dat was genoeg vond die arts vorige week,, ik hoop dat de boel rijp is zo niet dan moest ik weer rekening gaan houden met een ks en ja pffff zit er niet op te wachten maar ja hij moet eruit he

ik hou jullie op de hoogte meiden als ik morgen niks laat horen weten jullie hoe laat het is anders plaats ik me bericht als ik terug ben

veel liefs cora

hoi cora

Ik zal hard voor je duimen dat ze morgen zien dat het rijp is en dat ze er iets aan kunnen doen,toy toy gr wendy

Hee Cora

Ik was zo mans he maar begin je een beetje te begrijpen hoor want....vanochtend dacht ik oei bij het opstaan allemaal water langs de benen, ff ruiken je weet maar nooit, maar kleurloos en geen urine geur dus wij op naar het ziekenhuis....
Krijg je boven op je tena lady een gaasje moet blauw verkleuren als het vruchtwater is...dus dat gaasje erin, scan van het hartje gemaakt en weeen activiteit...komt de verloskunidge met het echo.app. beetje voelen zegt ze zooo das een beste baby....
Oke dacht ik, dat word een beste klus vandaag...maar zoals je merkt zit ik nu met een mega harde buik achter de pc, vruchtwater bleek vag afscheiding te zijn...nog nooit zo dun gehad en ik voel me niet best...enorme kramp en alsof er een band om mn bekken zit...
Dus ja...woensdag is de dag....of toch vandaag?
We zullen het zien

Groetjes en suc6 morgen

Hey Cora,

wat spannend: misschien  heb je morgen/overmorgen je mannetje wel in je armen!
Ik hoop voor je dat t allemaal rijp is en dat je een probleemloze natuurlijke bevalling krijgt!
En over het gewicht zal ik me niet al teveel zorgen maken: mijn zoontje was 3850gr bij zijn geboorte en is er ook via de natuurlijke weg uitgekomen (en dat was mn eerste!).

Ik zal voor je duimen!

Veel liefs Nika

Hey die Cora,

heel veel sterkte morgen!
Hier groeit de beeb ook al behoorlijk uit proporsies!
We horen van je!

Groetjes!

hoi

ondertussen ben je misschien al in het zieknhuis. Ik wil je even veel sterkte wensen en hopelijk duurt het niet lang meer voor je, en verloopt het allemaal soepel....

sterkte meid!

liefs gridje

nou ik ben er weer
onderzoek viel mee maar helaas de boel is niet rijp dus ,,, nog een week wachten pffff

hij ging overleggenmet een andere arts en die zei laat maar volgende week terug komen,, een tegenvaller maar ja aande andere kant ik moet eigenlijk pas 26 nov he maar ja omdat die suiker enzo zeiden ze je moet 2 weken eerder ik snap er ook niks meer van ik laat het maar ik zie het wel!

veel liefs cora

He Cora

Dat valt tegen zeg
Je schrijft alsof je wel een beetje teleurgesteld bent, of lees ik dat zo?
Als ik zo je klachten lees snap ik je heel goed, weer een week....

Ik ben blij dat woensdag de dag is uiterlijk voor mij ook mede om de pijn in mn schede en niet kunnen lopen...en heeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel vag waterverlies, lekke koppaking is er niks bij...

Kom op he....nog een weekje en dan ben je alweer bijna bij je datum, ga uit van die datum dan valt het mee toch? Later word het zeker niet!!

Rustig aan
liefs Martine

Terug
Bovenaan