Morgen nod (18 feb)

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik heb morgen mijn nod (18 feb). Ik vind het toch wel erg spannend, al denk ik niet dat ik zwanger ben want ik heb echt helemaal nergens last van! Dus ik hou het maar op volgende keer beter!
Allemaal heel veel succes!! Ik duim voor ons!!

Liefs Sil
ps wij zitten trouwens in rond 4 voor ons 1e kindje

dat maak helemaal niks uit hoor bij mijn laaste zwangerschap merkte ik helemaal nis was ook gestopt met de pil maar dacht eigelijk nie aan maar op een gegeven moment denk zou toch al ong moeten zijn was al 7 daagen over tyd en ja was zwanger maar had helemaal geen kwaaltjes dus zal duimen jolanda

hoi sil,
ik heb vandaag ook mn nod.en ik voel net als jij helemaal niks,dus ik denk ook niet dat ik zwanger bent.maar je weet nooit!het kan heel stiekem toch zo zijn he.succes met afwachten en laat het ff weten!!
groetjes kari

Hoi Kari en Anna

Heel erg bedankt voor jullie lieve mailtjes!!! Ik heb toch weer een beetje hoop gekregen, want nogsteeds geen rode duivels gezien. Dus ik wacht toch wel met spanning af.
Kari, ook jij heel veel succes vandaag!!! Of weet je al of je zwanger bent of niet? Ik hoop voor jou van wel natuurlijk!!!! Laat even weten als je iets weet!!
Hoe lang zijn jullie eigenlijk bezig en voor het hoeveelste kindje? Wij zitten in ronde 4 voor ons 1e kindje.

Liefs Sil

hoi sil,
dit is onze 3e ronde voor onze 1e.ik heb wel wat zeurderige kramp dus ik denk dat ik wel ongi word.we wachten het wel af.toen mn vriend en ik begonnen zei ik:het mag van mij best een half jaar duren(we zijn nl pas net een jaar samen dus zn ouders staan niet echt te popelen).maar omdat het gemiddeld toch ong. een half jaar duurt voor je zwanger bent zijn we maar vast "begonnen" zeg maar.maar nu hoop ik toch elke maand dat het zover is.tis ook zo leuk,zo'n klein prutteltje.vrienden van ons hebben een meisje van 8 weken.ik ben er niet bij weg te slaan!succes met afwachten.

Hai is er nog niks te bespeuren??

Ik duim voor jullie.

Liefs wen

Terug
Bovenaan