morgen NOD -dag !!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik wil even iedereen die morgen haar NOD- DAG heeft ontzettend veel succes wensen...ik zelf heb morgen ook mijn nod-dag ............

Wat duurd deze dag toch altijd ontzettend lang.......

groetjes

Ha Marjan!
suc6 met wachten. het duurt altijd lang zo'n maand he?!
ik heb vannacht geen oog dichtgedaan. had vandaag mijn NOD en de test was licht positief, dus ben heel blij!
hoop voor jou ook dat het raak is!
heb je klachten of niet?
hou ons op de hoogte!
liefs leetje

Hallo mede (ongeduldig) wachtenden,

Ik heb vandaag mijn NOD en voel echt van alles....?!

Had me voorgenomen om pas zaterdag te testen, maar toen ik vanmorgen wakker werd dacht ik er zo zeker van te zijn dat ik zwanger ben dat ik toch maar heb getest.
En.......NEGATIEF! Als ik heel erg mijn best deed, kon ik een supervaag lijntje ontdekken, maar dat kan ook zijn omdat ik het erg graag wil zien.

Tot nu toe nog geen teken van rode duivels, dus ergens blijft toch wel de hoop dat ik te vroeg getest heb???

Ik haat wachten.....Succes voor jullie allemaal (inclusief mezelf) en we duimen voor een goede afloop.

Liefs,
Jetje

hoiii..

ik   hoop   voor   je   dat   de   duiveltje s weg   blijven!!

ik   had   vandaag   mn   nod..maar   30   jan   ongi geworden   dus op   naar   ronde   3..

liefs   maagd

Ik had gisteren mijn nod maar durf nog geen test te doen! afgelopen zaterdag hadden we een test gedaan...veel te vroeg en dus hardstikke negatief! Nu mogen we eindelijk en durf ik niet. Morgenochtend maar proberen!

Ik hoop zo dat het positief uitwerkt!

Voor ons allemaal trouwens!

kus, Dee

hoi hoi
ik ga voor jullie allemaal duimen.......icl mijzelf.........ik heb mijn nog 4 feb. en voel ook van alles...heb al een test inhuis.....maar probeer hem dicht te laten.
kus lau

Terug
Bovenaan