morgen nod, vandaag temp boven 37?

A

Anoniem

Guest
Vraagje,
Morgen is mijn NOD, heb een redelijk constante cyclus.
Vandaag temp 37.1. Ik heb vanochtend een test gedaan, maar helaas was die neg.
Wat denken jullie? Ik ben zo ongeduldig....

Temperatuur van 37,1 zegt weinig.
Wat is normaal je temp op het einde van je cyclus? En aan het begin?
Bij mij gaat m'n temp aan het eind een keer omhoog en daarna omlaag en dan wordt ik gewoon ongesteld.
Maar als hij niet omlaag gaat dan ben je misschien zwanger.

Ik zou als ik jou was overmorgen nog een keer testen als je dan nog niet ongesteld bent.

Succes met wachten!

normaal is mijn temp rond 36,4.
verder ben ik heel moe en heb gevoelige borsten. Maar als dat ermee te maken heeft, moet dan niet het hormoon al aanwezig zijn?  Of hebben die symptomen niets met hcg hormoon te maken?

Temperatuur is geen betrouwbare manier van vaststellen of je zwanger bent.
Maar ze zeggen wel dat als je temperatuur 17 dagen hoog is (min 0,3 graden boven je normale temp) dat je dan goede kans hebt om zwanger te zijn.

Het kan zijn dat je hormoonwaarde nog niet hoog genoeg zijn om positief te testen. Je hebt de hormonen dus wel en ook de klachten maar het kan even duren voordat je genoeg hebt om positief te testen. Wacht nog een dag (of twee) en test dan nog eens.

Ik weet niet of je pas geleden bent gestopt met de pil? Want zwangerschap symtomen komen overeen met ontpil symtomen. Als je net gestopt bent heb je namelijk vaak last van je borsten en misselijkheid. (Niet iedereen heeft dit, maar veel meiden wel)
Lastig he dat die symtomen hetzelfde zijn?

nee,
na de geboorte van mijn zoontje twee jaar geleden heb ik geen pil meer gebruikt.
Daar heeft het dus niets mee te maken.
Maar de laatste dagen rond deze tijd vallen mijn ogen bijna vanzelf dicht.
Bij mijn zoontje teste ik op NOD al positief, maar dat hoet nu niet ook zo te zijn?

He

Spannend hoor. Ga je morgen gelijk testen of wacht je een paar dagen?
Ik heb geen ervaring met temp dus kan je niet verder helpen.

Ik heb zaterdag mijn NOD. En ik hoop het zo!! Ik heb ook al een zoontje van 21 maanden. Hoe oud is jou zoontje?

Liefs

Hoi, ik hoop van harte dat je zwnager bent!

Vorige maand had ik ook tot aan mijn NOD eeen temp boven de 37! Pas twee dagen na mijn NOD zakte het! Helaas, was ik neit zwanger!
Nu is mijn temp 36.9! Zondag is mijn NOD!

Het blijft alstig, maar ik denk dat w eniets anders kunnen doen dan afwachten!

Succes!

mijn zoontje is bijne 25 maanden.
Vanochtend nog steeds temp boven 37 en nog niet ongi.
Voel wel steeds kramp in mn buik. Ga denk ik zondag pas weer testen als ik het dan nog niet ben. Ben ongeduldig, maar nog een keer neg testen zit ik ook niet op te wachten...
ik hoop het zo....
jullie ook succes met wachten!

Terug
Bovenaan