Morgen nod, vrijdag gyn

A

Anoniem

Guest
Ff weer een berichtje van mij, ben niet zo heel actief maar lees wel alles.
Morgen is mijn nod en ik heb sinds een week steeds last vAn mijn borsten, is voor mij niet normAal, op had ik vorige week wat krampen. Nou ja moet nog een dag afwachten en de dagen duren zo lang. Voel me totaal niet goed, ben al dikke week 'grieperig'( tenminste denk dat griep is) en nu ook lekker keelpijn.

Vrijdag mogen we eindelijk weer naar de gyn, kijken wat er verder gaat gebeuren.

Liefs

Hai Cloewja,

Wat vervelend dat je je niet lekker voelt. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet anders hoor om me heen maar ja....misschien zijn het bij jou wel andere voortekenen??? Aangezien je ook pijn in je borsten hebt, heb je daar normaal gesproken ook last van als je ongi eraan komt? Ik hoop echt voor je dat je morgen een knal positieve test hebt en dat je de gyn kan/mag afbellen! Dat zou fantastisch zijn!

Sterkte! Liefs Lynn.

hey cloewja

Er zijn veel mensen ziek, helaas.
Maar dat wil niet zeggen dat al je klachten horen bij een griepje-:) zeker geen pijnlijke borsten!

Ben je normaliter wel op tijd met je nod?

Ga je morgen testen??? Miss kun je de gyn wel afbellen!!!! Laat je het ons weten?

Duim duim duim!!!

Hey

Ik heb voor mijn ongi helemaal nergens last van, alleen dag ervoor en de dagen tijdens ongi in de diarree, heel apart, nu dus ook nog niet. Als i soms hoor om me heen hoeveel last mensen er van hebben dat ze ongesteld moeten worden ben ik echt blij dat ik nergens last van heb. Dus geen last van borsten, geen buikkrampen niks, voel niet eens dat ik ongi geworden ben, soms best frustrerend, als jr. Niks voelt, maar goed heb er dus nooit last van.
Hoop ook dat ik mag afbellen.

Liefs

Terug
Bovenaan