Morgen NOD wie nog meer ?

<p>Hallo </p><p> </p><p>zijn er toevallig meer vrouwen die morgen NOD hebben ? ik wordt dat wachten zo zat haha en de zenuwen nemen toe . last van vage klachten maar net name last van dat s avonds mijn buik opgeblazen is heb dan het idee ineens veel dikker te zijn. elke keer als ik naar bed ga voel ik me vreemd beetje misselijk achtig. ik weet dat het los moet laten en rustig moet afwachten maar dat is zo lastig . nog meer vrouwen die dit hebben ? dan kunnen we samen afwachten ?</p>
 
Hoi Bossbess, er is een topic met de maand Juli, elke maand is er 1. Misschien kan je daar even kijken, die is ook vrij actief!
Ik had zelf mijn NOD vandaag, gister al positief getest, vandaag weer ?
 
@KayMelis bedankt super lief ! 
@smpje gefeliciteerd met het goede nieuws !! ik ben heel benieuwd ik zag het wel inderdaad maar kon daar niet echt overzicht krijgen haha maar zal morgen er eens rustig voor zitten  
 
@bossbess haha dat snap ik! Ik lees meestal de laatste paar terug nu probeer ik het wel te volgen ondanks mijn al voorbij is en positief is. Je bent toch nieuwschierig naar de rest ;)
ik hoop voor jou ook goed nieuws!
 
Hoi bossbess, 
Ik heb 'm ook vandaag! Hier nog niks te bekennen. Alleen gisteravond na de seks wat licht roze bij afvegen maar vandaag nog weinig te bekennen.
Ik heb vorige week  veel te vroeg, wel een negatieve test gehad. Nu wil ik even wachten of de Ongesteldheid toch op gang komt of uit blijft voor ik weer test... 
 
Terug
Bovenaan