morgen NOD

Hey (Cindy of Leeuwtje,)
bij mij begint het steeds spannender te worden, want morgen is mijn NOD!
Voel me vandaag toch wel wat draaierig, maar misschien is dat gewoon de zenuwen????
Is er bij jullie al enig teken van ongi te bespeuren? Laat me het snel weten...
gr. ikke

Hoi Hoi, nog niks te bespeuren hoor!!!!
Het rommelt wel wat in mijn buik maar ik kan dat gevoel niet plaatsen.
Het is inderdaad weer erg spannend.
Voor jou is het de eerste keer zeker ikke???
Ik hoor wel weer hoe het met je gaat.

En leeuwtje hoe is het bij jou?????????
We horen het wel.

Veel liefs Cindy

Hoi meiden.

Morgen zou voor mij ook mijn NOD kunnen zijn, maar misschien ook wel volgende week. Geen idee eerlijk gezegd. Ben eind mei gestopt met de pil en geen idee hoelang mijn cyclus zal gaan duren. Van vroeger weet ik nog dat ik vaak langer dan 30 dagen had, duzzzzzzzzzz. Ik ga in ieder geval uit van een NOD van 9 augustus. Is beter voor mijn eigen gemoedsrust denk ik. Ben vandaag wel wat misselijk en voel wat steken in mijn onderbuik. Maar dat hoeft natuurlijk nog lang niet op een zwangerschap te duiden!

Liefs, Suzie (en succes allemaal).

hoi Cindy en Ikke

Ik voel me beetje moe en heb erg gevoelige tepels, maar dat had ik vorig maand ook. Morgen hebben we NODdag. Hopen dat het uitblijft. als ik morgen niet ongi word ga ik donderdag testen. spannend. en jullie wanneer gaan jullie testen??? ik heb wel wat stekken in mijn onderbuik.
is het voor jullie de eerste keer? voor mij niet ik heb hiervoor 2MK gehad. Hopen dat deze keer heel goed gaat.

ik hoor nog van jullie
groetjes
leeuwtje

hallo Cindy, ikke en leeuwtje.

Ook ik heb 4 augustus mijn nod dag.
Dus eigenlijk vandaag. Bij mij nog niets te bespeuren. Bij jullie wel al?
Ik wordt er wel iedere maand nerveuzer van. Het moet nu toch maar eens gebeuren. We zitten in ronde 6.

nou, hopelijk kunnen we volgende keer met z'n alle in het andere forum mee doen.

Laten jullie iets weten als er iets veranderd. (goed of slecht nieuws)

groetjes Oby

Terug
Bovenaan