Morgen NOD...

A

Anoniem

Guest

Heey meiden,

De titel zegt het al, morgen is mijn NOD. Ik vind het best spannend. 't Is nu alweer 'ronde' 14 dus mijn geduld is al zwaar op de proef gesteld.

Ik laat jullie weten hoe het afloopt!

Liefs Bloempje

Hai meis,

Nou ik ga voor je duimen hoor. Ik hoop dat je hardstikke zwanger bent.

Ik had maandag mijn nod maar nee het is toch vandaag komen opdagen.

Op naar de volgende ronde.

Ik 'hoor'   het morgen wel.

Liefs wen

Hoi,

Wat ontzettend k** dat je vandaag ongi bent geworden!!! Zeker als je overtijd was. Hopelijk voor jou de volgende keer meer geluk.

Liefs Bloempje

Hoi hoi!

Ik hoop dat het voor jou een keer raak mag zijn! Zou wel heel leuk zijn he.
Ik begrijp o zo goed wat je bedoeld, dat je geduld op de proef wordt gesteld.
Ik ben vandaag weer ongi geworden SHIT!!!!!En ga ook alweer naar ronde 11.
Een positief iets is dan nog, dat mijn cyclussen eindelijk een beetje korter worden(was altijd 40-42 dgn en nu 32-30-28 dgn).
Het is ook zo moeilijk als er zoveel om je heen zwanger zijn en worden. Vind jij dat ook?Is het voor jou ook de eerste?
Als het in maart nog niet raak is, ga ik een afspraak maken samen met mijn man om langs de huisarts te gaan.
Ik ga voor je duimen dat jij deze maand geluk mag hebben! En ach.....het nieuwe jaar is pas begonnen, dus....positief blijven!!!!2006 is ONS jaar!

Liefs,
Famke

hey  bloempje,

ik wachte al op een berichtje van jou!!   ik hoop dat het raak is!!!

1 januari werd ik ongi. mooi begin van het nieuwe jaar he?   dus niet!
op naar ronde 11 of 12 ik weet het niet meer.
deze maand moet mijn mannetje geopereert worden aan, dus dan word het ook niet wat.

ik duim voor je!!

liefs Tamara

Hoi Famke,

Dank je wel dat je voor me duimt!! Ik ben bang dat ik toch ongi ga worden, want ik heb best pijn in mijn buik. Maar zolang het nog niet zover is blijf ik toch een pietsie hoop houden.

Rot voor je dat je vandaag ongi geworden bent! Wat een lange cyclussen heb je gehad zeg, gelukkig voor je worden ze wat korter.

Voor ons is het ook het 1e kindje en ik vind het ook erg moeilijk dat het bij mensen om me heen 'zomaar' lijkt te lukken... Hopelijk wordt onze droom binnenkort werkelijkheid, dan is dat het wachten vast dubbel en dwars waard geweest!

Liefs Bloempje

quote: tamara8 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-01-2006 10:51:14'));

hey  bloempje,

ik wachte al op een berichtje van jou!!   ik hoop dat het raak is!!!

1 januari werd ik ongi. mooi begin van het nieuwe jaar he?   dus niet!
op naar ronde 11 of 12 ik weet het niet meer.
deze maand moet mijn mannetje geopereert worden aan, dus dan word het ook niet wat.

ik duim voor je!!

liefs Tamara

Hoi Tamara!

Wat een k*o*e begin van het nieuwe jaar zeg!! En wat ontzettend rot dat je man onder het mes moet, ik leef met je mee hoor. Hopelijk wordt 2006 ONS jaar, zoals Famke al zei.

Zoals ik hierboven al schreef ben ik bang dat ik weer gewoon ongi ga

worden... heb erge last van mijn buik.

Ik laat weten hoe het afloopt,  erg lief dat jullie meeleven! Dat doet me goed.

Liefs Bloempje

Terug
Bovenaan