morgen nod

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Nou, morgen m'n nod, maar ik voel me net "zwelgje", helemaal opgezwollen door het warme weer...   Hebben jullie ook zo'n last van je borsten voordat je ongesteld moet worden? Mijn borsten voelen veel groter en zwaarder aan, en zijn ook gevoeliger. Omdat dit de eerste echte cyclus na het stoppen van de pil is, weet ik niet of het daarbij hoort of dat het andere tekenen zijn. Tijdens het slikken van de pil had ik het in iedergeval niet. Ook heb ik gisteren en eergisteren een beetje licht oranje slijm gehad, maar heel even..... Sorry...
Wil gewoon even mijn ei kwijt.... Onddanks dat ik er eigenlijk niet vanuit ga dat het meteen raak is, hoop ik er stiekem natuurlijk wel op, en dat maakt het wel spannend.
Houden jullie het nog een beetje vol op het werk?
Ik heb met met de kids van m'n werk met water gekliederd. Heerlijk afgekoeld.

groetjes,

Zwelgje

wat spannend voor je joh!! tja, het zou natuurlijk heel mooi zijn als het nu al raak is toch?? ik help het je hopen!! veel succes!!

knuffel sweety

quote: sweety76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2006 13:13:01'));

wat spannend voor je joh!! tja, het zou natuurlijk heel mooi zijn als het nu al raak is toch?? ik help het je hopen!! veel succes!!

knuffel sweety

dank je!!

hgihihihih

graag gedaan hoor meid!! veel waterpret met je kids!! lijkt me heerlijk met dit weer!!
mischien binnenkort een testje doen??

succes hoor!!

AHH, dat durf ik niet... Ik heb met mezelf en m'n mannetje afgesproken een week te wachten dan pas te testen, eerder haal ik ook geen test.
Het is nog maar de eerste ronde, het kan sowiezo langer duren voordat m'n ongi komt. Ik wordt alleen af en toe gek van die hormonen...

Ga zo lekker naar huis, ben stiekem op het werk aan het kijken en ondertussen een ontslag brief aan het typen, ik ga lekker een dag minder werken vanaf de vakantie. Kan ik me lekker rustig voorbereiden op een eventuele zwangerschap en als het wel lukt heb ik een mooie rustige dag extra om bij te komen.

Geniet lekker van het mooie weer, of moet je ook nog werken?

Spannend hé, ik heb morgen ook mijn NOD en heb nog helemaal geen menstruatieklachten. Ik wacht met testen tot zaterdag, ahum als ik het volhou tot dan hahaha.

Groetjes Irma.

Moeilijk he, dat wachten. Succes, ik duim voor je dat je dan positief kan testen!!

ja ik zit ook gewoon op mijn werk hiihihh maar tis erg rustig..mag nog tot 5 uur vandaag en dan vanaaf weer tot half 9...lekker hoor minder werken ik werk gemiddeld 46-50 uur...maar wordt ook minder mocht ik zwanger worden..

veel geluk en succes met het afwachten!! l;iefs

Terug
Bovenaan